Första natten

Inatt sov vi första natten i Vårt Hus!!
Noah var riktigt nöjd och stolt över sin nya stora säng och hade inga problem att somna, vi är dessvärre fortfarande tvungna att ligga bredvid honom, men det gör ju inget nu när han har en stor säng! Lite oroligt sov både han och jag dock...ny plats, ny säng osv... Men det känns riktigt bra att ha kommit in ordentligt nu! Men än finns det massor kvar att göra! I helgen kommer svärmor och Tryggve på besök och då ska vi få lite hjälp med vardagsrummet! Förhoppningsvis går inte tiden bara åt till rust utan tanken är att vi ska hinna umgås litegrann också =)

Sitter kvar på jobbet fortfarande. Har ju inget internet hemma för tillfället, så då passar jag på att sitta kvar en stund efter att jag slutat! Måste ju uppdatera er med vad som händer också! Ikväll är det föräldrarmöte på dagis så det blir inte mycket gjort i huset, men så kan det vara!

Jag har äntligen bokat in att ha ett Living and room party, hör gärna av er till mig om ni skulle vara intresserad av att komma!! =)

Sist men inte minst vill jag passa på att tacka alla som hjälpt oss under vår flytt, hittills! Vi har fått hjälp med barnvakt, lån av släpvagn, bärhjälp, städhjälp, uppackningshjälp, boende m.m m.m Ingen nämnd, ingen glömd! Men jag måste ändå säga att jag har en familj som är Guld värd! Där även min 87 (?)-åriga gammelmormor har hjälpt till!! En dag var vi åtta stycken som hjälptes åt!! vi är såååå tacksamma!!!! TACK underbara fina ni!!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback