Partyprinsessorna har blivit mammor!!

Det hela började i augusti 2004!! Jag började plugga på Högskolan i Gävle! Jag hade hela tiden varit skeptisk till att vara med på N0llningen när jag började plugga..jag var en blyg och försiktig tjej som inte vill märkas särskilt mycket..så en n0llning där man skulle bli förnedrad m.m var inte riktigt min grej...men efter mycket om och men ändrade jag uppfattning och jag och en annan tjej från Sandviken beslöt oss för att åka dit!! Idag är jag mycket tacksam för att jag tog det beslutet! Jag träffade massa nya människor bl a Mannen i mitt liv! Men även en hel del nya vänner!! Två av dom som jag tillbringade mycket tid tillsammans med var Mia och MaryLambo! =) Vi var Partyprinsessorna och var det fest, var vi självklart där!!! Min studietid hade verkligen inte varit densamma utan dessa tjejer...förmodligen hade den kanske varit ganska tråkig...jag tror heller inte att jag hade utvecklats till den person jag är idag om det inte vore för alla dessa människor jag umgicks med..jag hade nog varit den tystlåtna fortfarande då...
Men för att komma tillbaka till dessa två tjejer, så umgicks vi och hade en massa skoj alltså...Dessvärre tar ju allt det roliga slut...Mia och jag har hållt kontakten bra även efter att vi pluggat klart, men Mary har jag inte umgåtts med på över 3 år kom vi fram till!! Förräns IDAG!! Och vet ni vad, från att ha varit dessa Partyprinsessor har vi gått till att blivit Mammor åt världens goaste små barn!!!
Idag träffades vi hemma hos Mia och våra barn fick leka med varandra! Hur söta som helst! Riktiga gullungar!! Det blev en hel del mammaprat men även lite gamla minnen! =) Tack tjejer för en mycket trevlig dag!!




Gobitarna Amra, Noah och Ellioth



Noah är lite avundsjuk för att Ellioth får leka med en mobiltelefon...



...så han försöker ta den!



Noah och söta Amra



Noah försöker pussas litegrann!



MiaFia och AmraSlamra!! Sötnosar!



Mary och Ellioth! Gobitar!



Ha en skön söndag kväll!


Kommentarer
Postat av: Hanna

What? Var du en tystlåten en minsann? Tur att det inte mäsks nu=) Från ett slags liv till ett annat, så mysigt det ser ut! Kraam

Postat av: mary:)

TACK själv :) Såå kul att träffas!!! Och va mycke skoj vi har haft tillsammans hahaha, nollningen hade inte varit den samma utan oss ;)



Hoppas vi får till en till träff framöver!!



STOR kram till dig och hälsa Noah och Simon :)

2010-03-29 @ 16:52:09
Postat av: Mia

Tack själv du! Ja, fler träffar, tycker jag! =)

2010-03-29 @ 20:54:47
URL: http://mija83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback