Vilken toppenhelg vi har haft!!

I fredags gick jag på semester! Efter en riktigt skön dag på jobbet med två timmar i Högbo, god mat och tårta så gick jag hem på semester i 3 veckor! Jag cyklade hem, hämtade bilen och åkte sedan ut till Årsunda och stranden där Simon, Noah, familjen Gille/Ström, Emma, Cissi och Toni höll till!! På kvällen blev det grillning i vårt andra "andra hem" (vi har två andrahem, Gille/Ströms och Zirkongatan =) även en och annan Bacardi Razz, Rosé och rödvin slank ner också! Och jordgubbar med glass och grädde!! Sen övernattade vi i "vårt rum"!

I går (lördag) åkte vi och handlade och sen tog vi beslag på mormors fina stuga i Årsunda! Dom var borta under dagen och vi hade hela stugan för oss själva!! Turen var med oss och det blåste hela dagen, så vi behövde aldrig känna av den där olidliga värmen som var i lördags! SKÖNT! Mot kvällen kom Familjerna Gille/Ström och Berter/Tjulin ut och gjorde oss sällskap och det blev åter igen grillning, rosé, vin och bacardi Razz!! Vi hade en mycket trevlig kväll med massa skratt och busiga kids!!

Även idag har dagen tillbringats ute i stugan och Noah har badat som en tok!! Oj, så roligt han tycker att det är!! Men vid halv fyra begav vi oss hemåt för vi var bjudna hem till Berter/Tjulin på mat! Tacos och god chokladkaka stod på menyn!! Vi hann också med några omgångar kubb medan barnen lekte av sig i lekparken!! Nu sover Noah som en stock och även jag snart!!

Tack fina fina vänner för en mycket trevlig helg!!




Hela det glada "brillegänget" =)



Förrätten bestod av kall korv =)



Calle bus hade en alldeles egen förrätt ;0)



Sitta på bryggan och plaska med fötterna, det är skönt de!!



Söta lilla Charlie!



Mitt smultronställe!



Idag blev det en massa badande i värmen! Noah älskar verkligen att bada!







Finaste pojkarna!



Efter massa bad och bus blir man trött, då får man sova lite middag!


Kommentarer
Postat av: cissi

Å en sån härlig helg! :-) Kanon att vädret visade sig från sin bästa sida så du kunde fira semestern ordentligt. Nu har min semester börjat!! Wiho :-)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback