Grillat är gott!!

Igår bjöd vi "hem" (vi är ju bosatta i mammas hus nu när dom är på semester) våra fina vänner Mia, Dallas och lilla Amra på grillat!! Vi hade en mycket trevlig kväll med en massa god mat!! Vi delade på en flaska vin, för att sedan dela på ännu en, och ännu en!! =) Tre flaskor rödvin och en hel del öl gick åt under kvällen, men attans så trevligt vi hade! Vi spelade spel och snackade en massa gojja och jag och Mia hoppade inte i säng förrän klockan 03.30 inatt!! =) En superhärlig kväll som jag hoppas vi kan göra om igen om inte alltför lång tid =)

Idag på eftermiddagen kom bästa familjen Gille/Ström och besökte oss! Med sig hade dom pannkakor och efterrätt i form av en blåbärsbullekrans!! Kvällen har vi tillbringat på tu man hand och såklart har vi grillat också ikväll!! Det är ju sååå gott!! =) Om en liten stund kommer moster och Niclas över för att umgås lite med oss..kanske kan det bli nåt spel också!

Imorgon finns inga planer ännu...det är sista dagen på min semester, men jag har inte sådan ångest för det! På nåt vis känns de som att jag har haft semester hela sommaren =) Jag har helt enkelt ett fantastiskt jobb!! Men jag jobbar ju nu i 2 veckor, sen blir jag Arbetslös i 3 veckor, eftersom min anställning fortsätter igen den 1 september! Det blir som en liten extra semester =)

Jag har tänkt visa lite bilder från Noahs födelsedag också, men får ta de imorgon kanske!!

Hoppas ni alla har en lika bra sommar som vi har!!








Söta underbara barn!


Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för en mycket trevlig kväll! Vi slocknade allihopa när vi kom hem =)

Postat av: ENTREVISTA, - lär känna bloggarna!

Vilka söta somriga bilder! Fin blogg med!

2010-07-25 @ 21:56:12
URL: http://entrevista.blogg.se/
Postat av: Hanna

allt bra?=)

2010-07-25 @ 22:32:02
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: ellie

Söta bilder hehe :))

2010-07-25 @ 22:35:23
URL: http://elliesss.blogg.se/
Postat av: rosanna

Söta bilder!

2010-07-25 @ 22:41:06
URL: http://rodlattbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback