Wow Vilken dag!!!!!

Igår när jag kom ner till lärarummet efter lektionen såg jag att jag hade ett missat samtal från ett kommunnummer och även ett meddelande i mobilsvar! Ringde och lyssnade och gissa om jag blev chockade när det var ett jobberbjudande jag fick!! Utan att ha sökt något jobb eller någonting! =) Jag åkte och träffade rektorn och det kändes väldigt bra..Hon ville egentligen att jag skulle börja idag, men eftersom jag har jobb på Jernvallen ville jag inte sätta dom i klistret! Som tur var kände rektorerna varandra bra och har sinsemellan löst allt praktiskt så att jag börjar arbeta på måndag!! =) Känns verkligen hur bra som helst!!

Tjänsten är heltid på Västanby skola, och innebär att jag ska vara resurs i en klass, men är någon sjuk så är det jag som rycker in! Jag kommer arbeta 7.45-15.45 på dagarna, men det kan såklart bli ändrat om någon är sjuk! Arbetet sträcker sig till sista juni men blir förmodligen förlängt i höst också..Hösten känns annars väldigt bra den också..så jag tror att allt kommer lösa sig kanon!! JAG HAR ETT JOBB!!!


Vi har även varit på banken idag och fått LÅNELÖFTE!!! Så nu är det bara börja leta hus!! Vet ni någon som ska sälja så är vi intresserade av allt, så länge de inte behöver totalrenoveras!

Inte nog med detta, så avslutade vi dagen med ett mycket trevligt besök hos Mia, Dallas och lilla Amra!! De bjöds på god mat och trevligt sällskap!!

Vi är verkligen lyckligt lottade! och jag behöver väl inte säga vilken fantastisk dag detta har varit!! =)


Kommentarer
Postat av: cissi

Wow, grattis!! Gud vad roligt :-) Ibland ska man ha tur. Tänk vad skönt att veta vart du ska vara och slipper hoppa runt som vikarie!

Lycka till med husjakten!

Postat av: ingmarie

GRATTIS Sophy

2010-02-11 @ 10:50:12
Postat av: Fia

Men grattis!!!!! Vad roligt för dig. Och för er, vilken lättnad =) Hoppas ni hittar nå hus snart också. Kram Kram

2010-02-11 @ 17:26:16
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud vad roligt för dig!! Grattis! Grattis! Kram Sandra

2010-02-11 @ 20:01:35
URL: http://sandraelisabethmadeleine.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis älskling!!

Det är verkligen sant, bra saker händer bra människor!

Kramar

2010-02-12 @ 10:02:44
Postat av: Sandra

Heej!

Jag jobbar i Hagaström. Har en 1:a där med 27 goa elever! :) Vi gifter oss den 17 juli.

Vad kul att ni kan börja leta hus! Hoppas det dyker upp något!



Gud vad söt Noah är!!! Vilken góbit! :) Kram

2010-02-14 @ 21:59:55
URL: http://sandraelisabethmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback