Sophy i Skidspåret

Jomenvisst! Ni läste alldeles rätt! Idag mina vänner, har Sophy åkt längdskidor!!! Det var verkligen inte igår de hände sist..snarare en sisådär 10 år sedan!! Jag har varit i Högbo tillsammans med 2-3:orna och åkt skidor!! Jag kan lova att jag kommer ha jordens träningsvärk imorgon..haha!!

Apropå jobbet så trivs jag kanon! Både barn och personal är fantastiska och jag trivs som fisken i vattnet! Känns verkligen superbra!!

Får se vad som händer i helgen! Simon är helt bestämd på att vi ska åka ner till Norrköping och köpa en bil! Han har hittat en bil som han tycker vi ska ha!! Det som är bra är ju att vi isåfall får träffa Hanna, Erik och lilla Alva samtidigt!! Men känns lite tungt att åka så lååångt för så få dagar..men vad gör man inte!! =)

Ännu har vi inte hittat något hus heller..tycker inte det finns NÅGONTING på hemnet just nu, bara för att vi vill ha ett =) Men snart borde väl folk komma på att dom vill sälja ialla fall..Hoppas!!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback