Melodifestivalen deltävling 1

Igår var det så dags igen..Melodifestivalen är här! Bokstavligt talat också, för nästa helg är den här i Sandviken!! Men igår var den i Örnsköldsvik och jag HOPPAS att det är bättre låtar med nästa vecka, för igår var det verkligen värdelöst...bara massa tråkiga ballader..suck!! Ola var ialla fall min favorit och han gick tack och lov direkt till final! Sen har jag inte så mycket att säga om övriga startfältet faktiskt! Men den som floppar i årets melodifestival måste ju ialla fall vara Jenny Silver, värdelös låt, pinsamt fula kläder och världens tråkigaste och enformigaste koreografi!!! Jisses!

Det var min sammanfattning av delfinal 1!

Nu laddar vi inför nästa helg! Det kommer bli grymt skoj, det blir en heldag med Göransson Arena och genrep på eftermiddagen, sen mat och schlagerfest hemma hos Malin och Anders på kvällen!! Glitter och Glamour!! Party party!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback