Gomorron Gomorron!

Befinner mig som väntat, kanske, på Zirkongatan! =) Som vanligt efter en fredagkväll..haha..=) Igår var jag ledig, så jag bestämde att vi skulle åka iväg på Öppna, det var verkligen en evighet sen vi var där sist, så det var skoj! Efter Öppna blev de hem och äta för att sedan åka iväg till Jernvallen och planera inför nästa vecka! Noah fick följa med, och tyckte det var jätteroligt att springa och busa där..=)

När vi var klara och jag hade fått veta vad jag skulle göra till veckan åkte vi in till Valbo för att träffa Madde och Novis..vi kikade i lite affärer sen stötta vi ihop med Fia och så gick vi och fikade! (sallad, jag dietar ju fortfarande =) Simon kom in och hämtade Noah efter jobbet och skulle hem till mamsen och Mats på lite AfterWork tillsammans med Mats o Niclas..själv passade jag på att kika lite mer i affärer! =) Sen handlade jag med mig lite fläskfilé och åkte till Zirkon jag också!

Det blev god mat och sen Fredagsmys i soffan framför Let´s dance! Och såklart trevlig sällskap!!

Även denna kväll kommer att spenderas på Zirkon, men då i grannhuset..jag ska nämligen hem till moster, Niclas och Ida för att kika schlager ikväll! Trevligt trevligt! Jag ska även ge mig på att baka en LCHF-kladdkaka! hoppas att den är god, men kikar man på receptet så smakar den nog ljuvligt..=)

Noah är nere och busar i sängen tillsammans med mommo o moffa nu...han är en riktigt myskille på morgonen, men rätt som de är slår de över och då ska det hoppas och kasta sig i sängen!! Mysunge!!



Noah påväg ut!! Jag bara älskar den här overallen! Jag tycker den är såå snygg och dessutom är det grym kvalitet! Det finns inte en chans att han blir blöt igenom i den och det tycker jag är otroligt viktigt!! Rejält ska det vara!! Dock saknar jag ett par Goretex kängor..dom vi köpte var för små så vi har lämnat tillbaka dom..hittar vi några bra och prisvärda blir det nog ett köp, för dom han använder nu håller inte riktigt värmen som dom ska!



Lillskrutten så liten han var här...1 vecka gammal!! Helt otroligt så fort tiden går..kan inte förstå att han faktiskt blir 2 år i år!! Det står ju inte på förrän han ska börja i skolan! hujedamig..=)

Hoppas ni alla har en trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Noah är jätte fin i overallen. Sagas vinterkängor är precis nu så jag håller tummarna att inte fötterna växer alldeles för fort, känns trist att köpa nya i slutet på vintern. Visst går tiden fort, lite för fort tycker jag ofta. Hoppas det är bra med er. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback