Första invägningen!

Det har gått bra med viktnedgången för min del, men jag föll tyvärr på målsnöret... Jag hade under januari månad (jag började dock inte förrän typ 12 januari eller nåt sånt) gått ner 3kg och 2 cm i midjan! Dessvärre hade min motståndare gått ner 3 kg och 4 centimeter i midjan! Vikten vann jag på eftersom vi mäter i procent, men centimetrarna gjorde tyvärr mer och jag förlorade alltså! Men jag betalar gladeligen denna Hundring, med tanke på att jag är överlycklig över att jag faktiskt gått ner 3 kg, (tack vare LCHF) midjemåttet måste jag dock skärpa till mig med inför nästa gång! Men huvudsaken det minskar så!

Nu när jag börjar bli frisk igen ska jag se till att Wii Fitta så mycket jag bara kan! Februari är en kort månad, så de e snart dags för invägning igen...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback