Barnprogram

Jag och Noah sitter och myser i mormors soffa! För att inte väcka övriga huset var tanken att vi skulle titta på lite barnprogram..frågar Noah vad han vill se han säger nää till varje kanal jag visar förutom när vi bläddrar förbi OS-hockey!! Oh oh ooohh, säger han glatt! När jag frågar om han vill titta blir svaret "Jaa aahh" Tror minsann att jag har en till sportgalning i familjen redan, haha! =) Allt han hittar, från slevar till pinnar använder han som klubbor och ska slå på bollar eller att som fungerar som bollar..kanske har vi framtidens hockeyproffs eller liknande i familjen...=)

Som jag skrev är vi alltså hemma hos mormor! Vi har varit här sedan i fredags..som vanligt på helgerna alltså! =) Simon fick åka ensam till Norrköping för att titta på bilen han hittat eftersom det är jordens snöoväder i landet!! Vi ville inte utsätta oss själva för att åka bil ner!! Det tråkiga är ju att jag och Noah inte fick chansen att träffa Hanna, Erik och Alvisen, men vi får helt enkelt ta det en annan gång! Säkerheten framför allt..=)

Hur som helst var bilen, åtminstone enligt Simon och Erik, kanonfin!! Så Simon slog till och köpte bilen! Vi äger nu mer alltså en ny och fin Passat 2,0 FSI Highline, eller nåt liknande! =) Längtar tills Simon kommer hem med den så jag också kan få se! =) Jag tvingade Simon att vara kvar i Norrköping en natt till eftersom jag helst inte vill att han ska ut och köra i detta hemska snöoväder..men det verkar inte vara bättre idag tyvärr! Varför måste det snöööa såååå mycket!! Jag har inget emot när det snöar fint, då kan de få komma hur mycket snö som helst...men SNÖSTORM, NEJ TACK!!! Det är ju helt gaalet ute!!! Snön ligger i drivor och det går inte att göra något åt den för den kommer tillbaka igen!! Suck!

Näe, nu ska jag nog ta mig lite frulle här hemma på Hotell Zirkon!

Hoppas Ni har haft en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Man får gratulera till Passaten! hemskt fin bild det där! =)'Hoppas Simon och bilen kommer hem hel! Ett steg närmare huset... =)

stora kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback