Akta dii, Akta dii, Akta dii


Jag har några gånger i bilen bland annat suttit och sjungit "Lilla Snigel" för Noah. Vet inte om dom även sjunger den på dagis, men jag har ialla fall sjungit den några gånger... Nu bara så där ändå, går han och sjunger akta dii, akta dii, akta dii.. med den riktigt melodin! Gullunge där!

Gympa håller han på med en massa också...armar upp, armar ner, hoppa, snurra, dansa osv.. och det bästa av allt!! Att spela innebandy!! Jag ska försöka få till några filmer jag kan visa er, för det är en fröjd att se när Noah och Nemo spelar innebandy tillsammans! Noah skjuter iväg bollen, Nemo springer och hämtar osv..ibland försöker Nemo ta bollen så då måste de dribblas också...

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Bonusfarmor

En riktig guldklump är han.

2010-02-04 @ 22:28:07
Postat av: Therese

Hihi, låter riktigt kul. Filmer är alltid uppskattade:) Saga tror ännu bara hon kan hoppa. Hon böjer sig ner på huk och sen rätar på sig igen och då har hon hoppat i sin värld:) Trevlig helg. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback