Invägning Nr 3

Invägning nummer 3 gick dessvärre inte alls lika bra som invägning nummer 2. Men det hade jag heller inte väntat mig!! Mars månad har kantats av magsjuka och förkylning och jag kom aldrig igång ordentligt efter magsjukan!! Så jag hade lagt på mig +0.5 kg den här månaden..men jag får vara nöjd med att det faktiskt inte var mer =)
Idag har jag tagit tag i allt och börjat om igen!! Den här dagen är snart slut och jag har klarat av första dagen av sockeravvärjning! Jisses så sockerberoende jag är..men det ska gå, de har ju gått en gång förr, så visst kommer det gå igen!! =)

Wish me luck =)


Kommentarer
Postat av: cissi

Lycka till!!

De första dagarna är värst, sen går det av bara farten! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback