Noah lär sig massa nytt

De går sisådär med mitt bloggande mäker jag..men jag tänker inte ge upp ännu! Jag tycker ju att det är roligt, men tiden finns helt enkelt inte!

Noah växer så det knakar..han blir större och större och lär sig såå mycket saker hela tiden! Han kan Imse Vimse Spindel, frågar man hur gammal han är så har han upp ett finger, när jag säger ajaj så tar han upp pekfingret och viftar med det, jag sa till honom på dagis häromdagen att vi skulle gå och hämta hans skor, dom har nämligen en stor hylla med alla barns skor på, Noahs plats är längst ner och han har sina stövlar och skor där, när jag hade sagt att vi skulle hämta dom, gick han iväg, hämtade sina skor och satt sig på golvet för att på sig dom!! Han e inte dum den lille Noah! =) Istället för pip i näsan, har han nu börjat nypt i näsan och säger tut tut! Det här börjarde han med på dagis, så har inte en aning om vad han har fått det ifrån..=) Han klättrar runt som en tok..och igår när vi duschade så satt han på golvet medan jag duschade..då tog han vatten på handen och sen tvättade han magen! Haha!! Ja de är lite utav alla tokigheter han har för sig nu för tiden!! Underbar är han vår lilla skitunge!!

I lördags var jag på fest hemma hos Madde och Oskar..Noah var också med fram till att Simon slutade jobba, men han låg nere i källaren och sov heela tiden!! Så duktig så! De var en jättelyckad kväll och jag hade hur skoj som helst! Igår var de min och Maddes söndagskväll! Mys med ensam-mamma-söker! Innan fick barnen busa av sig, så dom skulle somna innan tv:n började, och de gjorde dom! =)

I torsdags var vi och hälsade på ursööööta lilla Amra!! Vilken liten gobit! De var ju så man blev kär i henne!! Såå ootroligt söt!! Tyvärr hade vi lånat ut kameran till min mamma, så vi kunde inte ta några bilder, får ta de nästa gång istället!!

I fredags blev det grillat hemma hos Mor och Plastis..kanske var det sista grillningen för i år, man vet aldrig! De var lika gott som förr..Blev ett glas rött och sen somnade jag på soffan klockan 21.30 =) Haha! Så kan de gå! Jag har ju jobbat ons-fre så jag var lite sliten! =)

I veckan är det rätt lungt med jobb..på onsdag ska jag jobba..på Norrsätra!! Ska bli jättekul att komma tillbaka dit! Sen får vi se om de blir nå mer jobb i veckan..bara hålla tummarna!

Näe om man ska ta och stoppa nåt i magen kanske..och göra sig ordning..när Noah vaknar ska vi åka och lämna iväg våran bil så vi får byta bromsar på den, den ska besiktas imorgon..hua!!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback