Min stora duktiga kille

De händer bara mer och mer med vår gobit!
Samtidigt som han lär sig mer, blir han också busigare och busigare! =)
Han vet precis när han gör något som han inte får göra..då flinar han lite busigt och viftar med aj aj-fingret! =) Vill han att man ska läsa för honom, tar han tag i handen, går in med en i hans rum och pekar på hyllan..Lyfter upp honom så han får ta ner en bok och sen leder han iväg oss till hans saccosäck och pekar att man ska sitta där! Nu ikväll gick han bakom mig och puttade på min rumpa så jag skulle gå fortare så han skulle få sin välling någon gång! =)
Häromdagen kläckte han ur sig "Niimo" åt vovven och "nun nun" när han lekte med bilen! Det händer grejjer vill jag lova! "Neej" är ett ord som används flitigt också..för han e bestämd vår lillskit! Och han vet precis vad Nej innebär! "Nej" säger han bestämt när han inte vill något och så skakar han på huvudet! =)

Den här veckan har han varit sjuk och varit hemma från dagis! Simon har fått varit hemma och så har han varit med mormor och idag med Marie och Emma..så det går ingen nöd på honom! Han har inte varit jättesjuk heller, tack och lov! Han hade "bara" 40 graders feber..men han brukar ju kunna ha över 41...så 40 de är ju lyx..=) och det var bara en gång också!
Det går ialla fall åt bättringshåller och han har inte någon feber idag..men däremot är han lite hostig, så han blir hemma i morgon också..på fredag får vi se hur de blir.

Ja de var en liten uppdatering de! Jag har egentligen massa mer saker jag kan skriva om skrutten, men nu börjar Grey´s, så nu ska jag gråta lite! =)

Ha de bra! Kram


Kommentarer
Postat av: SaraN

Tack för inbjudan! Tyvärr så kan jag inte komma på lördag. Har blivit bjuden till Jenny, typiskt att det alltid ska krocka. Jag hoppas ni får det supertrevligt :)



Det händer grejer med Noah hör jag :) Alla framsteg de gör är så roligt! Hoppas allt är bra och att Noah kryar på sig.



Kram på er!

Postat av: Mia

Ojoj, vad det händer saker! Härligt =) Krama Noah och säg till honom att krya på sig!

2009-10-01 @ 15:50:45
URL: http://mija83.blogg.se/
Postat av: Bonusfarmor Ellen

Hej Noah. Nu ser vi fram emot å komma hem til dej o gosa litet. Det har varit stora framsteg sen vi såg dej sist, berättar Mamma på blogget. Ses den 23. oktober lilla gubben. Puss o kram från Farfar o bonusfarmor.

2009-10-05 @ 12:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback