Min kära sambo

Nämen, är han inte rolig min kära sambo så säg! Hoppas verkligen att han inte har skrämt iväg er härifrån med den otroligt fina bilden i föregående inlägg!
Jag kan ju då tala om att det faktiskt är min son, som lagt denna bjässefina korv i vår klädkammare! Han fick springa runt nakenfis en liten stund, och vips smyger han in i garderoben och lämnar ifrån sig en korv! Fräsch den där lilla killen ibland..=)

Åå jag vet inte om jag håller på och blir förkyld..eller joo, jag håller nog på o blir förkyld..jag är alldeles mör i skallen och kroppen och så sticker det i näsan! Men jag vill verkligen verkligen verkligen INTE bli förkyld nu!! Nu när jag ska jobba en massa, och har kommit in mig och fått en hel del tider vill jag inte bli sjuk ju!! Men de skulle ju vara så jävla typiskt om jag skulle bli de..för de första har ju jag och madde kommit igång med prommisar och sen så har jag massa jobb...ja vi får väl se vad som händer...

Sen vill jag välkomna en till liten tjej till världen!! Hanna och Erik har fått en liten söööt Alva imorse!!! Får en sån härlig känsla i kroppen när mina vänner får barn...tårar i ögonen och en underbar känsla i kroppen..nästan som jag fick en egen liten!! Men de är nog bara för att man varit med om det själv och vet vilka underbara känslor dom känner just nu!! Och vilken underbar tid dom har framför sig!! Jag kan ju inte låta bli att tycka att det är lite extra speciellt med denna lilla Alva med tanke på att vi hjälpte lite på traven när hon skulle bli till..;0) haha!  Välkommen igen söta du!! Du har ett fantastiskt liv framför dig med underbara föräldrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback