Dax för lite modebilder igen..

Nu var det längesen jag visade några nya inköp till Noah! De har blivit en hel del inköp, såklart..=) Men nu ska ni får se på hans nya höst och vinterkläder!! Jag är sååå otroligt nöjd med kläderna och känner nästan en slags kärlek..haha! =) Som tur va är det ena en höstjacka och det andra en vinterjacka, så jag fick lov att köpa båda..annars hade de blivit tufft..=) Overallen tycker jag bara är sååå fin!! En kanonoverall som kommer passa både på dagis och hemma! Skorna är ett par höst/vinterskor som mestadels kommer användas som fint..inte några ute-och-leka-dagis-skor, utan att ha hemma till sina fina jackor! Vinterskorna som han har till overallen fick han i början av året av farfar och "farmor Ellen", och blir kanon att ha i vinter! Det är en slags goretex så det är helt perfekt! Nu saknas bara att par lekvänliga höstskor..som han inte blir blöt i, men som inte är fodrade något speciellt..med tanke på att han har fotsvett utan dess like..=) Annars är garderoben så gott som klart! Ett fleeceställ är inhandlat också, som kommer finnas på dagis..för att sova och leka i..mjukt och skönt och billigt på H&M!!













Kommentarer
Postat av: Anna

Sikken snygging! :)

Postat av: thessan

snyggaste ungen i stan:)...

2009-09-06 @ 08:07:01
URL: http://thessi66.blogg.se/
Postat av: Cissi

Snygga killen!! :-) Märks att han gillar att posa. Kommer bli en modell det där :-)

Kul att träffa er lite ikväll, alldelesa för länge sen sist! kraam /Cissi

2009-09-07 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback