Uppdatering på begäran

Bonusfarmor tyckte de var på tiden med en uppdatering och jag tycker likaså..så varför dra ut på det längre!

Det händer massor här för tillfället..jag jobbar som aldrig förr och har helt enkelt inte tid över till att blogga för tillfället! Men jag tänker inte ge upp bloggen, jag räknar med att både motivation, tid och ork ska komma tillbaka! Veckan som gått har alltså gått åt till jobb..jag har jobbat som fritidspedagog hela veckan på Murgårdsskolan och nästa vecka ska jag göra samma sak fast på Jernvallsskolan! De har blivit sena dagar och all min lediga tid har jag förökt lägga på att umgås med Noah! Han är helt underbar nu! Han är cool och smart och jag förstår inte var han har fått detta ifrån, knappast från mig eller hans pappa..;0) Han gör nya saker hela tiden, och senast igår stod han och böjde på benen och så tog han kraft och sträckte ut sig..det såg ut som att han var påväg att göra ett hopp...idag sa jag åt honom att "hoppa" och då gör han samma sak igen..jag antar att detta är något som dom håller på med på förskola! De är underbart och se alla hans framsteg, och jag är verkligen jättenöjd över att jag faktiskt "vågade" sätta Noah på förskola fast han var så lite, han stortrivs och lär sig saker heela tiden!!

I tisdags fyllde jag år..hela 28! Jag hade en fest för mina vänner i lördags och det var jättetrevligt! På tisdagen firade jag ingenting..jag jobbade till 17,00 hämta Noah på förskolan, hem med honom och så kommer mormor, jag åkte tillbaka till förskolan och gick på föräldrarmöte mellan 18-19,30..vid kvart i åtta var jag hemma igen..och då jobbade Simon eftermiddag..så min födelsedag var kanske inte såå speciell! Men måånga fina presenter har jag fått och jag tackar er ALLA!!! TACK TACK TACK!!! Jag fick en hel del slantar och dom kommer användas till jacka och skor bland annat, samt min Göteborgsresa..=)

Idag ska jag gå på innebandy med Noah och mamsen..min bror spelar så då måste man ju dit och heja lite..Noah har fått en göörsnygg innebandyklubba av sin morbror, så han ska dit och spela litegrann han också..=) Sen ikväll är det fotboll på tv Sverige-Danmark..EM-kval..eller är det VM-kval...hmm don´t know..=) Fotboll är de ialla fall! Imorgon blir de kalas hos min kusin som fyllt år! Grattis Idis!!

Imorse var jag hos tandläkaren! Har sååå ont i en visdomstand som håller på och kommer ut...svälld och öm i hela vänster sida i munnen..men hon spolade bara rent och skickade hem mig...tack och lov att jag hade sånt abonnemang..annars hade ja blivit galen om ja hade behövt betala för de lilla hon gjorde..(jo, jag vet, jag betalar ju abonnemanget, men de känns inte lika tungt)

Nu ska jag göra mig klar och sen blir de Jernvallen!

Ha de fint!
Puss



Bus i mormors säng 8 månader gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback