Och så lite nya bilder

Som jag visat tidigare har Noah fått en superduperfin overall när han fyllde år. Jag kände att det kan vara bra med ett ombyte, och ett par täckbyxor kändes som ett måste! Hittade denna fina dress på KappAhl och med 25% rabatt hamnade kalaset på 449kr. Helt okej tycker jag för både jacka och byxa!! De finns så otroligt mycket snygga kläder till Noah så jag skulle kunna handla ihjäl mig, men ibland måste man lägga band på sig själv. Nu har han nog med vinterkläder, till och med i mina ögon..däremot skulle ett par vinterskor till inte sitta helt fel..Men de får bli ett senare köp.



Hallå, Hallå!



Fiina killen. Den här dressen är köpt i storlek 98 och ändå ser den inte jättestor ut! Antingen liten i storleken eller så är Noah stor..;0)

Vi gick och busade i lekparken en dag hela familjen. Myspys tyckte vi alla att det var..



Gung gung



Klättra är kul!



Mammaaa..jag ser ingenting!



Titta farmor vad duktig jag är på att borsta tänderna!



Vi avslutar med pappas favvobild..måste vara för att han ääntligen har upptäckt en likhet som dom har Han och Noah!  (tss..kolla magen=)


Dags att göra sig fin för kalas!
Puss


Kommentarer
Postat av: Magen

Om Noah hade pappas mage skulle den vara betydligt rutigare!

2009-10-11 @ 21:32:32
Postat av: Bonusfarmor Ellen

Jättefina bilder på gullet!! Vi får se om det inte går å fixa några vinterskor när vi kommer.

Kramar.

2009-10-12 @ 12:12:15
Postat av: Mia

Jäklar vad stor han är! =)

Postat av: Mia

Jäklar vad stor han är lillkillen =)

2009-10-12 @ 12:40:32
URL: http://mija83.blogg.se/
Postat av: morbror;)

Fan är bilderna/filmen när han spelar innebandy då????????

2009-10-12 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback