Mycket skoj inom kort

För 5 månader sedan bokade vi in en tjejweekend!! Nu har helgen kommit och imorgon bär det av till Göteborg! Det kommer bli en helg full med massa skratt, mys, hotellfrukost, shopping, Sebbemys och det viktigaste av alla, Ladies Night!! Med mig kommer jag ha mina kära Mammor Maddis och Malin!! Åå vad jag längtar, vi kommer verkligen få såå skoj!!

Det är mycket roligt inplanerat framöver. Nästa helg kommer Noahs farfar och "farmor" och hälsar på och firar Simon som fyller 25 den 24:e! På födelsedagen beger vi oss ner till Norrköping för att hälsa på Hanna, Erik och lillskrutten Alva (som vi längtar!) vet inte riktigt hur länge vi stannar där, men sen när vi kommer hem, så kommer Linda hem från Schweiz och några dagar senare kommer Anna hem från Helsingborg!! Så den 31:a blir det ett Litet partaj tillsammans med dessa två underbara tjejer!! Det var 4 år sedan vi träffades samtidigt sist, så det kommer bli grymt roligt!!

Helgen efter, den 5-9 nov äker jag ner till Helsingborg och hälsar på Anna!!! Längtar jättemycket och det ska bli hur skoj som helst! Men det kommer bli sååå jobbigt att vara ifrån Noah så många dagar, eftersom han inte kommer följa med den här gången!! Men han får finbesök av sin Farmor då istället, så de kommer inte gå någon nöd på honom! Mest mig de kommer vara jobbigt för!!

Ja, som ni ser är det fullspäckat ett tag framöver! Men kul ska de bli!! Nu ska jag lägga mig och imorgon bitti väntar packning, jag har nämligen inte packat en endaste liten pryl än så länge, och halv 9 ska jag vara hemma hos Malin..yeah yeah! Jag hinner! =)


Kommentarer
Postat av: mary:)

nämen sophy va kul att du hittat min blogg ;) har läst din också får jag erkänna hehehe ;) superkul att se din fina noah!! kram mary:)

2009-10-19 @ 21:50:32
Postat av: Bonusfarmor Ellen

STOR tack för en fin halv hälg tillsammans med er alla tre!! Trevligt å fira Simons o Hasses (farfar)födelsedagar i hälgen samtidigt. Noah var fantastisk duktig på restaurant, o charmade alla vid borden omkring. Kramar o tack från Farfar o Ellen.

2009-10-26 @ 16:52:16
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-11-02 @ 09:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback