Godmorgon

...eller inte! Jag verkligen hatar att inte få sova på mornarna! Har ett otroligt dåligt morgonhumör och blir skitsur när Noah vaknar tidigt..haha! Idag vaknade han kvart i 7!! åå de är ju söndag..då ska man sova ut! Jag måste ta och lära min gobit de! =)

Nu busar han för fullt...de är fullt ös från de att han kliver ur sängen! Och det han ska leka med är såklart: min dator!!! Vi har en fight om vem som ska ha den, men jag tror att jag har vunnit, för nu springer han runt och skriker istället!! =)

Själv sitter jag och tittar på Buckygun eller Buckygum eller Backygam eller vad fasen i min låda de heter! De är ialla fall "nya grejen"! Alla ungar har dom där jäkla grejjerna med sig i skolan..tävlar om vems som är starkas och bråkar och slåss om dom..*suck* små små plastgrejjer, för 100 spänn! Jaa, nog kommer dom på sätt att lura av oss pengar på allt! Vissa ungar har en låda full..typ 10-15 st...vet föräldrarna att de är värda 1000-1500kr..jisses!!

Min tand blir inte bättre..de gör ont, jag kan inte äta ordentligt och jag är svälld i heela munnen!! Jag som ska kalasa idag..ja ja, jag får väl ta med mig mixern och mixa kakorna då..;0)

Jag har varit riktigt dålig på att använda kameran på sistone..kanske ska ändra på de idag! De är dags för lite Noahbilder tycker jag..=)

Nu ska jag scrappa lite!=)

Februari - 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback