Söndag

Helgen är snart över! Sen är det en vecka full av jobb, innan det är dags för helg igen! Men egentligen så klagar jag inte. Jag är grymt glad över att jag har möjligheten att få jobba så otroligt mycket! Förmodligen har jag jobb hela november ut nu. Ska jobba för en som är sjukskriven månaden ut, så jag håller mina tummar för att han inte kommer tillbaka tidigare..haha! Men imorrn och på tisdag ska jag vara på högstadiet först..jisses, det kan verkligen gå hur som helst..idrott och engelska ska jag ha med dom..sa jag att det kan gå hur som helst?! Näe, men de ska bli roligt! =)

Noah springer runt här hemma som en annan liten "tattarunge" idag! För små mjukisbrallor och för lite t-shirt! Haha!! De är tur att ingen ser honom! =) Men hemma kan man se ut lite som man vill...då ska det vara mjukt och bekvämt så man kan busa runt en massa!! Och busa, de kan han verkligen! Nu har han lärt sig dra ut stolarna och klättra upp på dom också!! INTE BRA!! Dom går det ju inte att sätta lås på! Igår när han skulle gå ner från stolen, ramlade han i golvet med näsan före! Men det gick bra, han blev lessen i 10 sek och sen var de bra igen! Men jag fick torka lite rött snor på honom...de är väl bara vänja sig..han kommer väl slå sig titt som tätt antar jag!

Idag är det alltså söndag, och vi ska försöka hitta på nåt skoj att göra! Simon jobbar och vi har knappt setts på hela helgen, eller vi har inte setts, så ikväll har jag bestämt att det blir soffmys med god mat och film! Hoppas bara att han är på..=) Men före de ska vi ta oss ut och leka lite tror jag och kanske blir det en fika hemma hos moster..jag lämnade nämligen lite gotta där igår kväll och det måste ju ätas upp..=)

Nu ska jag och Noah äta en liten frukost och sen göra oss iordning!

Ha en skön söndag!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jo, de känns faktiskt skönt att vara igång igen!! Hade aningens dåligt samvete gentemot mina nära och kära som aldrig fick se uppdaterade bilder på Lilla (Läs stora) Alva. Jag läste för ett tag sen att Noah drar 98 i kläder nu, WHAT?? De e ju helt sjukt coolt ju!! Vi börjar precis kunna ha 86.. =) Hur lång är han nu?? och vad vägen han??

Ja, de e aningen livsfarligt att leva med dessa små gangstrar i huset! Vi har dock tur att Alva inte är så mycket för att klättra!! Det är faktiskt skönt!



Ha en bra söndag!

Kram

Postat av: Malin

Det där med stolar känner jag igen, Carl drar runt på stolarna för att kunna nå upp till det han vill, som diskho, stereo, knivlåda... LIVSFARLIGT! Å sen är det väldigt kul att hoppa ifrån stolar, Carl kan lära Noah om du vill, det ger mamma hjärtsnurp.... Hjärtat håller på att stanna när dom far runt och river i allt som är farligt, även om man blir van! Men nu är vi friska här hemma så nu ses vi gärna på en middag någon kväll =) Stor kram ifrån oss

2009-11-16 @ 11:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback