Måndag vecka 47

Förstår ni?! Vecka 47!!??! Det här året är verkligen slut snart! Jösses så fort åren går!

Måndag idag alltså, och en ny vecka! Har idag jobbat på Jernvallsskolan som idrottlärare, de ni! På högstadiet dessutom! =) Men de gick bra..var på badhuset med två klasser och jag hade lika många elever med mig hem igen, som jag hade med mig dit..bra jobbat va..=)
Ska vara på Je imorgon också, sen blir de Murgårn resten av veckan, förmodligen resten av månaden! Så glad att jag får jobba så mycket som jag gör...tråkigt bara att det inte finns något längre vik åt mig..men men! Jag trivs ändå! =)

I lördags var jag och Noah i Valbo och shoppade lite med min moster och kusin! Vi kom bland annat hem med denna snygga Kizz tröja och byxorna! Riktigt snyggt tycker jag =) Passa på och kika in Noahs hår också..kan inte förstå hur det kan växa så hemskt..snart är det dags att gå till frissan tror annars kommer dom snart ta honom för en Moa och inte en Noah! =)





Idag har vi ätit hemmagjord potatismos och fiskpinnar till middag! Noah tyckte att det var sååå gott!! Han hade två skedar så det skulle gå fortare att äta..=)




Den här lilla kille är sååå full av bus, så ni anar inte! Men ack så underbar! =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggetröjan! :) Dags att ta fram hundtrimmern snart tror jag....

Postat av: Cissi

Sötungen!! Men håller med om att det är dags för en runda med saxen ;-)

2009-11-17 @ 22:13:26
Postat av: Saga & hennes mamma

Underbar Kizz tröja, och Noah såklart! Länkar er, hoppas det är ok. Kramar Therese & Saga

2009-11-18 @ 15:44:25
URL: http://sagadelin.blogg.se/
Postat av: mary :)

vilken godbit!!! skitsnygg tröja :D

2009-11-18 @ 17:39:25
Postat av: mary :)

Det va jag som skrev kommentaren över :)

2009-11-18 @ 17:40:43
Postat av: Anonym

haha konstigt, det står ingen avsändare ju :) provar så här i stället då :) kram Mary :)

2009-11-18 @ 17:41:52
Postat av: Sophy

Jo, namnet står där, men av nån anledning så har det blivit vit text och därför syns de bara om man markerar! =)

2009-11-18 @ 22:07:33
Postat av: Bonusfarmor Ellen

Den ungen kan ha på sej vad som helst o se gullig ut. Kram på er.

2009-11-19 @ 18:00:31
Postat av: hanna

Vad han växer! Och vilken snäll mamma han har som köper så häftiga kläder åt honom:) Vi saknar er! puss och kraam

2009-11-19 @ 21:43:08
URL: http://frokenfredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback