God morgon!!

Vaknat efter att ha sovit heeela natten!! Behöver jag säga att jag känner mig utvilad?! Riktigt skönt att sova en natt utan att vakna en massa gånger!

Jag hör att det börjar röra på sig i hemmet så kanske är det dags att knalla upp strax för att få i sig lite frulle! =) Gårdagen var ialla fall mycket trevlig..vi tillbringade eftermiddagen på ett köpcentrum som heter Väla. Knallade runt där i flera timmar och hittade lite smått och gott! När vi kom hem lagade Mats och Anna mat! Smördegsinbakad älgkalvfilé med klyftpotatis och gorgonzolasås..behöver jag säga att det var GOTT!! Sen blev det massa prat i soffan och lite singstar..=)

Idag blir det lördagslunch på stan och sen ikväll är det tjejfest här hemma! =) Jag tror att det kommer bli en toppendag =)

Måste ju tillägga att trots att jag har det toppen här nere, så saknar jag mina pojkar!! Mina uunderbara pojkar!! Min lilla Gangster! Men dom har det bra och jag har det bra..så de är bara att bita ihop! =) Älskar er!!

Ha en trevlig lördag!
Puss på er!

 

Underbara barn, jag älskar dig så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback