Framme i Helsingborg

Igår åkte jag ner till Poffi i Helsingborg..åkte från Gävle 19.02 och var framme i Ängelholm 22.25, ganska bra jobbat! Det är skönt med flyg! =)

Nu sitter jag hemma hos Anna och Mats och väntar på att Anna ska komma hem från jobbet! Men hon kommer väl få dåndimpen när hon ser att jag fortfarande sitter i soffan under en filt! Haha!! Men det är bäst att passa på när man har chansen, visst?!

Kanske man ska ta och hoppa in i duschen då, så har man ialla fall gjort de när hon kommer hem..=) Sen får vi se vad dagen har att bjussa på..jag behöver inhandla lite olika saker, så kanske blir det en tur ner på stan..vi får se!!

Hittade bilder på Noah från då vi var här och hälsade på februari, han var bara 6 ½ månad här min lillskrutt! Mamma älskar dig Noah, du är världens underbaraste lilla kille!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback