En stjärna i himlen!

Idag ska jag flytta hem igen! Noah är feberfri sedan igår eftermiddag, så nu känns det tryggt att ta sig hemåt! Men det kommer bli grymt jobbigt att inte kunna göra någonting. Jag kan ju inte lyfta honom eller nåt sånt, så jag kommer behöva simons hjälp hela tiden..snacka om att vara handikappad!
Jag är så imponerad av min älskling! Han är så duktig som tar hand om Noah helt själv utan att klaga en endaste gång. Han får inte sova på nätterna, eftersom Noah varit sjuk, och han är gnällig hela dagarna! Han är värd en stjärna i himlen min käre sambo!

Får väl hoppas att jag snart är mig själv igen! Jag skulle nämligen vilja börja jobba igen nästa vecka, och jag räknar med att jag ska kunna göra det också.

Nu ska jag slå mig ner i soffan och kika på film!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig Sofie!! Nu är det väl dax att du blir frisk:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback