Dom senaste veckorna!

Jag tycker det är jättetråkigt när folk inte uppdaterar sina bloggar, ändå så gör jag precis samma sak själv! På sista tiden har det hänt hur mycket som helst, och det kanske är därför jag inte har uppdaterat!

Jag har varit på tjejweekend i Göteborg med mina fin fina tjejer Madde och Malin!! Vi hade en helt underbar helg i Göteborg som innehöll boende på kaonhotell med utsikt över Scandinavium, utgång och fest tillsammans med Sebbe, mys (eller kanske var det för att vi var lite slitna) på hotellrummet, LADIES NIGHT, lite mer utgång och vääldigt lite med sömn! Det var en av de roligaste helgerna på vääldigt länge och jag ser redan framemot nästa år! =) 

Vi har haft besök av Noahs fina farfar och bonusfarmor! En snabbvisit, men ack så trevlig! =) Det blev mys, god mat och en massa paket!

Så har vi hunnit med en tur ner till Hanna, Erik och lilla lilla Alva i Norrköping också! Men åå såå sööt hon var! Vi mös en massa, åt en massa och kollade på en massa film! =) En mycket trevlig vistelse, ända fram tills vi skulle åka hem! Jag har ju länge haft problem med min mage, och sista kvällen fick jag ett anfall igen..på morgon mådde jag bättre och vi bestämde oss för att åka hem..3 mil från Södertälje fick jag såna smärtor, så det var bara att köra in på akuten..inflammerad bukspottkörtel var diagnosen och jag blev inlagd medan Simon och Noah fick åka hemåt..2 dygn fick jag ligga innan jag äntligen fick åka hem..efter ett ultraljud visade det sig att jag hade Gallsten..så nu är det bara vänta och se vad som händer.

På lördagen fyllde älskade lilla Nova 1 ÅR!!!! Så det var kalas för henne på dagen! Sen på kvällen var det inplanerat Halloweenfest eftersom jag har mina underbara tjejer Anna och Linda hemma på besök..men planerna på fest fick läggas åt sidan, med tanke på min hälsa och istället blev det god mat, mys och lite skvaller! En mycket trevlig kväll ialla fall!

På söndagen åkte jag och Noah till Högbo med våra favvoflickor, Anna, Linda, Madde och Novis! Vi tittade på djuren, lekte i tåget, gungade och åkte kana..sen blev det fika hemma hos Maddis. På kvällen var det Ensam-mamma mys för mig och Madde! Igår var jag och Anna i Valbo och kikade runt och sen köpte vi thaimat och hyrde film..tyvärr blev det återigen lite ändrade planer, för åkte hem från jobbet med feber och magsmärtor..vi utrymde lägenheten och åkte hem till mamma istället, vill inte riskera att åka på nåt nytt nu när jag redan varit sjuk..så det blir film nu på middagen istället..sen får vi se vad eftermiddagen bjuder på!

Sådär..äääntligen blev det en uppdatering på den här bloggen också!

Mycket nöje! =)

Kram och ta hand om er!



Ps. jag ska försöka lägga in bilder från alla roliga händelser också, så håll utkik!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul med updateringar!!! :-)

2009-11-07 @ 23:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback