Veckan som varit

Mycket har hänt sen sist..och jag kommer inte riktigt ihåg allt! Men förra veckan var vi ialla fall hem till Malin, Anders, Carl och Tyra och grillade och planerade Italien! Mycket trevligt och grym mat!

Vi var även in till Gävle och umgicks med Mia och Dallas. Vi var till Hemlingby och grillade och snackade strunt! Vi blev kvar där i  flera timmar och hamnade i ett stort vindskydd där vi gjorde upp eld medan de regnade och haglade utanför, riktigt mysigt!

Jag var och fick mig en ansiktsbehandling också!! Det var såå skönt! Och väldigt välbehövligt! Jag somnade när jag låg där med min mask..=) Hon fixade även brynen och färgade dom och fransarna! Kanon nu när det är sommar och man ska bada och så! Inget betalade jag för de heller..såå Lovley!

I torsdags mös vi och hyrde film..och på fredan låg jag hemma hela dagen för jag hade så grymt ont i magen och ryggen..funderar om jag har nån form av magkatarr eller så...jag låg ialla fall hela fredagen och var rädd för att jag skulle missa kryssningen på lördagen!! Men icke sa nicke!! Jag mådde bra på lördagen..och det bidde kryssning!! en kanonkryssning som jag skriver mer om sedan! =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback