Söndag och ny vecka imorgon

Helgen har varit lugn..i fredags var vi på Öppna tillsammans med Malin, Anders och Carl och Madde och Isak.. Mycket trevligt..är alltid skoj och komma dit och prata med andra mammor och låta barnen leka! Sen gick vi hem till mormor för att äta lunch! Hon fick åka förbi hemma hos oss och hämta bulgur sallad och kycklingspett så åt vi lunch tillsammans! Sen blev det en tur ner på stan och Noah fick en göörschnygg Nikedress av mormor! Och ett par Baggyjeans av mamma..som jag har letat efter baggyjeans, och så helt plötsligt bara hängde dom där...great!!



Noahs fina Nike-dress i wct.. Skorna fick han förr av Johan..=)
Tack så jättemycket mormor, du är Världsbäst!! /Noah



Baggyjeansen! Tröjan shoppades i Valbo..=)

På kvällen åt vi grillat på Zirkongatan och sen komma Lotta och Niclas över..Jag deckan på soffan halv 10..kul tjej liksom! Men tror det är denna jävla allergi som sliter ut mig!!

Igår (lördags) åkte jag och Lotta till Valbo..skulle handla present åt Maddisen, men det jag skulle ha fanns ju såklart inte...tur i oturen var hon förkyld, så vi skippade kalaset eftersom vi inte vill att Noah blir sjuk nu när vi snart ska dra utomlands!! Men jag fick ju några extra dagar på mig att hitta presenten ialla fall! =) I Valbo hittade jag ialla fall en tröja till mig och två t-shirtar till Noah..den här ovanför och så köpte jag, HÅLL I ER! En ROSA!!! t-shirt till honom! Hade ju tidigare köpt ett par surfshorts till honom med rosa inslag i, och nu hittade jag en cool rosa t-shirt som han kan ha till! Den var dock vääldig stor, så jag måste slänga den i tvättmaskin så den drar ihop sig lite..HM kläderna brukar kunna göra de..=)



Noahs rosa tischa!!



Simons firre på 1.5 kg, som blev middag..=)

På kvällen hamnade vi hemma hos Lotta och Niclas och fick dödsgod mat...vi grillade kycklingklubbor, stora räkor, bacon och en regnbåge som Simon fångat 2 timmar tidigare..=) Till de hade vi pressad potatis och potatisgratäng, och en sallad! Sen skulle de ses på film, och precis som på fredagen, somnade jag! Rolig tjej! Vi åkte hem och i morse fick jag sovmorgon till 11.45..tror de var behövligt..Simon gick upp med Noah vid 7, sen kom Noah och sov med mig mellan halv tio och kvart i tolv igen..så jag tror han var lite trött också..=) Klockan 13.00 var det söndagsmiddag hos Lotta och Niclas..Porterstek, potatis, ärtor, morötter och gelé! Och inte att förglömma, den godaste sås jag ätit!!! Det var riktigt gott och det var längesen jag åt så mycket!!!

Nu är det läggdags för Noah, och sen ska jag och Simon kika på film, så får vi se hur länge jag håller mig vaken idag!!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: King Arthur

Ingen dålig firre!! Kanske den finaste regnbåge jag sett!!!

Postat av: Jenny

Hej Sofie! :)

Det var ett tag sen jag läste din blogg. Gud va stor Noah har blivit. Går han redan?? Baggyjeansen var sååå jäkla snygga! :)

Hoppas ni mår bra!! Vi kanske ses på Öppna nån dag! :)

Kram kram

2009-05-10 @ 21:14:11
URL: http://jenkiz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Snygga killen! Vad duktig han är på att stå :-)

kram //cissi

2009-05-10 @ 21:25:30
Postat av: Therese

Älskar speciellt dna uppdateringar med alla fina kort. Låter som ni kommer få en toppen-sommar! Va kul med så mycket utlands-semester. Italien, låter toppen. Vi funderar på att ta en week-end till hösten för att få lite kvalititestid för varandra, känns behövligt. Låter också spännande med "barn-semester". Informera om hur det gick, vad att tänka på osv:)

2009-05-11 @ 11:04:09
URL: http://likie.webblogg.se/
Postat av: Madde

Va snygg han var i sina nya fiina kläder :). Å jeansen var så snygg. Hoppas att han inte har lika mkt feber idag. Puss på er

2009-05-13 @ 09:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback