Öppna och Gävle

Gick upp tidigt imorse, och borde egentligen ligga i sängen och sova nu..men istället bloggar jag för er, mina kära vänner! =)
På förmiddagen var vi på Öppna och lekte litegrann med Nova, Arvid och Ellie. Och deras mammor såklart! Det är verkligen jätteroligt att komma dit och träffa mammorna och samtidigt får Noah leka! Jag tror han trivs där..=) Idag har han lekt på golvet, målat och varit och lagat mat och diskat! Och klätt ut sig till riddare..=) Vill ni ha bildbevis?! Jamen, mer än gärna, varsågoda..=)



Den här gången tog han ett smakprov på färgen..=) Vet inte riktigt om han tyckte de var så gott..=)



Nova tyckte färgen var riktigt smaskig..=)



Att leka på golvet är också roligt..



..likaså att leka med sig själv i spegeln..=)



Mammas älskling!



Såhär spökade mamma ut mig idag!



Sen lagade jag lite mat och diskade..=)

Efter Öppna åkte vi in till Gävle. Där blev det lunch och så gick vi och hämtade ut våra pass!! Så nu är vi redo, bara de ploppar upp några fina resor..=) Efter det gick vi och kikade i lite butiker..men med 0 kr på kontot blev det inte mycket handlat..Hittade dock en kanonfin solhatt (jag avskyr solhattar egentligen för de ser så fjantigt ut, men den här var lite tuffare, och faktiskt riktigt snygg!) för 39.50 på HM och ett par sandaler för 59.50..de fick Madde handla åt mig, för de var verkligen välbehövliga grejjer!

Nu på kvällen har jag legat och kollat på One Tree Hill! Någon som vet om det blir någon mer säsong?! Jag har även kollat på Grey´s..de var så bra på slutet så jag var tvungen att ta hem avsnitten..så nu har ja sett alla dom också.. Jag kan tala om att jag har legat med våta kinder från att jag började kolla på OTH vid 19.30 fram tills nu..haha!!

Nu ska jag krypa ner i sängen!
Imorgon ska jag på ansiktsbehandling på eftermiddagen..såå härligt ska de bli! Och sen på kvällen ska vi grilla med Malin, Anders och Carl! Är det fint väder kanske de blir en sväng på Maddes altan imorrn!

Gonatt o sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens mest ofarliga och sötaste riddare!=) Va skönt för er att snart få komma iväg utomlands! Vill också! Hoppas ni mår bra Massa krams från oss

2009-05-20 @ 18:12:03
Postat av: Anonym

det kommer en till säsong av oth

2009-05-20 @ 22:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback