Lååååååååångt

Här har de hänt en del sen sist..Noah är tack och lov frisk igen! Såå skönt! Efter att jag skrev förra inlägget tog vi febern på honom igen och då var den uppe i 41.2 grader..han skakade och kräktes också en kaskadkräkning, så vi ringde till rådgivningen och sköterskan pratade med barnläkaren som rådde oss att ge honom en alvedon och en ipren samtidigt..trots de jag skrev om Ipren innan, så gav jag faktiskt honom en Ipren då. Noah sov sig igenom hela natten och vaknade vid sju på morgonen och febern vara nere under 40 hela dagen..febern höll dock i sig ända tills i lördags men nu är han tack och lov feberfri. Och nu hoppas jag att han håller sig frisk..please!! Speciellt när vi åker utomlands snart!

Helgen har tillbringats på Zirkon och fredagen var jag och Noah hemma hos moster och fick mat och goda drinkar (läs 2 st) och Simon var på personalfest i Gävle. Jag och Noah sov hos min mamma och Noah sov hela natten! Han gnällde lite en sväng så jag tog upp honom till mig och han fortsatte att sova..när vi vaknade var klockan 10.15! Oops!!

Lördagen var vi också på Zirkon och var ute i solen hela dagen..sen blev de grillat på kvällen! Som vanligt! =) Och så vart de ju schlager tittande..Jag fattar fortfarande inte vad Europa ser i Norges låt, MEN jag ska sluta älta de nu! Sov kvar inatt också och Noah vaknade vid 7 på morgonen..han fick välling och sen låg han bredvid mig och somnade om..Vi vaknade 10.40!!!! Snacka om att man har fått sovit den här helgen!!!

Söndan tillbringades också ute i solen!

Idag har jag och Noah umgåtts med våra favvisar Madde och Nova. Vi tog en lunch på stan och sen åkte vi hem till henne! Vi har kikat lite utlandsresor och kommit fram till att vi måste ha såååå mycket saker med oss till barnen, så vi kommer få gå i samma kläder i en vecka..haha! Men de lutar ialla fall åt att vi kommer åka till Mallis! Har hittat ett hotell som vi vill bo på, så nu väntar vi bara på att det ska bli billigare!!
Noah och Nova har pussats och kramas som tokar idag...och tidvis även bråkat om..En tandborste!! =) Haha! Vi har haft en jättetrevlig dag!

Imorgon ska vi till Öppna tillsammans med Maddorna och barnen och sen åker jag Madde Noah och Nova in till Gävle. Vi ska bland annat hämta mitt, Noah och Novas pass och så blir de väl en sväng på stan..dock utan shopping eftersom vårt konto är heeelt tomt!! Såhär snålt som vi levt denna månad har vi nog aldrig levt tror jag...Måste faktiskt säga att vi har varit väldigt duktiga..hade ju räkningar på 20000 den här månaden eftersom jag fick återkrav från CSN, så de har inte varit mycket pengar över..men de har gått..lite har vi fått nalla från sparkontot, men inte alls så mycket som jag trodde! Så de har vi gjort bra! De är ju tur att vi har brett ut våra utgifter för sommaren ialla fall..men sen får vi se hur de blir i sommar eftersom Simon ska stämpla, och dom pengarna kommer vi väl få vänta på

På onsdag ska jag på ansiktsbehandling som jag fick i julklapp av mamma och sen på kvällen ska vi grilla med Anders och Malin och planera Italien! På torsdag tror jag att jag ska måla en bod hemma hos Lotta och Niclas..om det blir finväder..så ska jag bli servad med drinkar hela dagen..haha..=) Sen fredan är obokad, men den blir väl hemma hos mor kanske...sen på lördag smäller det!! Då åker vi på kryssning!! Det verkar som att den blir av trots alla avhopp till höger och vänster!! Men nu är vi tio pers och ingen av dessa ska väl få för sig att hoppa av?! NÄE Knappast!! Hur som ska de bli grymt kul..och vi är som sagt ett grymt gäng som åker! Det är jag, Simon, mor, Mats, Moster, Niclas, Malin, Anders, brorsan och Hedberg! Kanoners kanoner!

Noah ska vara med Linda, min kusin, under lördagen och söndagen och lördag natt ska han få sova hemma hos Madde..Tack till er båda! =)

Sen står de ju inte på förrän vi åker utomlands då..någon gång efter den 29:e bär de iväg!

Näe, är det verkligen någon som har orkat läsa detta?!!? Haha..Jaja, jag skriver ju mest för min skull ialla fall så, men har ni orkat läsa för ni en eloge..=)

Puss på er!!

Ps. Detta är anledning att jag drar ut på att blogga..jag måste ha låång tid på mig för att få ihop allt..=)



Det ska börjas i tid! Mercedes Cab, tjaa varför inte!=)



Ska man köra, ska man göra de med stil..



Goaste bilföraren!!


Kommentarer
Postat av: Tina

HAha vad söt han var i bilen Noah!! Det ska börjas i tid.. ;-)

Ja vad synd att du inte hittade nått datum som passade för alla.

Jag kommer tyvärr inte att fortsätta att sälja Gangstar till hösten. På både gott och ont.

Men om du vill så får du mer än gärna komma på ett Gangstar-party som jag ska ha hemma hos mig med en annan säljare den 16 augusti när höstkollektionen släpps (den släpps den 17).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback