Idag..

...har min älskling haft feber, nu senast 40,4 grader! Stackars liten!

...har jag varit i Valbo med Maddisen och Nova

...har jag shoppat till mig själv för första gången på länge

...har Noah fått sina första Kallsipper..=)

...har vi bestämt att det blir en tjejweekend i Göteborg i höst

...har jag skickat massor med mail

...har jag fått svar på några mail

...har jag som vanligt suttit och knappat en del på denna förbaskade dator

...är snart igår, och det är läge att gå till sängs, GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ååå, nu blev det Noahs tur att bli sjuk... kanske tur i oturen att han blir sjuk nu, så att han är frisk när ni åker iväg på er resa...



Jo, visst har vi en fullspäckad sommar, precis som det ska vara.. =) De känns riktigt kul faktiskt... ser så grymt mycket fram emot sommaren... förra gick som upp lite i rök för oss... men i år ska det tas igen.. =)



Kram på er...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback