Utmaning

Jag har blivit utmanad av Thyran och Fia

Regler:

Det här är svårare än du tror.
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn,
Alla svar måste vara riktiga, inga hitta på ord.
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar på samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon har gjort.
Du får heller inte skriva samma svar på två gånger eller skriva ditt eget namn som svar.
Lycka till!


1. Vad heter du?: Sofie
2. Ett ord på fyra bokstäver: Söta
3. Flicknamn: Smilla
4. Pojknamn: Simon
5. Yrke: Snickare
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Strumpor
8. Mat: Spagetti
9. Sak i badrummet: Schampoo
10. Plats/stad: Sandviken ;0)
11. En orsak att vara sen: Snökaos
12. Något man skriker: Sluta!
13. Film: She´s all that
14.Något man dricker: Smirnoff Ice
15. Band: Satin(band) haha =)
16. Djur: Snok
17. Gatunamn: Storgatan
18. Bil: Seat
19. Sång: Sommartider


Nu utmanar jag:
Hanna
Anna
Mija
Malin

Johanna

Kommentarer
Postat av: thyran

Du gjorde samma fel som mig.. skrev ditt namn på första ;) de fick man icke gööööra.. hihi!

2009-03-02 @ 15:22:38
Postat av: thyran

sophy kanske hih ;p Ne ja tänkte inte ens på de ja så ja va sämre :D

Ja jag ska nog ta och fixa internet nån dag i veckan så sen kan jag börja blogga igen.. kanske de komemr upp nån bild på lgh! Men ni kan ju komma å hälsa på för den delen också:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback