Tävlingen är avslutad

Jag, Mats och Niclas har ju haft en tävling om vem som kunde gå ner mest i vikt fram till och med den sista februari. Dessvärre så vann inte jag, utan det gjorde mister Niclas som gick ner hela 7 kg, och 7 cm i midjan, tror jag de va...Mats gick ner 5,5 kilo och 4 cm i midjan, om jag minns rätt, rätta mig annars Plastis..=) Och själv lyckades jag med 4.5 kg och 3 cm i midjan...I procent slutade detta med att ´jag och Mats hamnade rätt så lika, men NIclas spöade oss med råge! Självklart är det lite ledsamt, men samtidigt är jag otroligt nöjd över att jag gick ner 4.5 kilo!! =) Speciellt när jag har fuskat som en tok dom senaste veckorna..Jag har ju inte ätit min diet mat sen innan jag åkte till Helsingborg, så jag ska nog vara rätt nöjd ändå!
Planen är ialla fall att jag skulle ha fortsatt med Viktklubb från och med idag..men eftersom jag har åkt på någon form av magsjuka/skitsjuka så blev de inte aktuellt...men jag ska fortsätta ialla fall...så håll ögonen öppna så kommer det lite matfoton snart igen..=)

Grattis Niclas..;0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback