onsdag och kanonväder

Idag är det onsdag, mitt i veckan igen!
Kan inte veckorna se till att gå lite långsammare..det står inte på förrän Noah blir 1 år nu..tjitt, sjukt va tiden går fort!! Vi ´har inga planer för dagen..Simon kommer inte vara hemma förrän vid 18 ikväll..så vi är utan bil hela dagen..kanske att vi ger oss ut på en promenad för det är verkligen kanonväder ute...solen skiner och för tillfället är det 2 plusgrader..Blir en fin dag idag! =)
Igår hade vi också en toppendag..jag jobbade i och för sig, men Noah och mormor hade varit ute i 2.5 timme...skönt att han får i sig lite frisk luft..=) Nästa vecka ska jag också jobba..2 timmar på måndagen, och sen hela tis och ons! Skönt med lite extra slantar..=) I måndags ringde dom från Murgårdsskolan också..men tyvärr var min telefon på ljudlös, så jag hörde inte..så har de varit 3 gånger nu eller nåt, så snart slutar dom väl att ringa!

I helgen hade vi också kanonväder..i söndags åkte vi till Högbo med Mia och Dallas och grillade korv och solade oss! Det var riktigt trevligt! Skämmes på oss som är så dåliga på att ses..haha! =) Det känns att våren är påväg, vi får bara hoppas att det inte kommer nåt bakslag med minus 15 grader nu...pallar inte de!!

Näe, om man ska äta lite frukost, och byta bajsblöja då kanske...någon har nämligen gjort i byxan..=) Så får vi se vad dagen har att bjussa på!!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback