Mina lilla ganster

Han går numer under namnet Ganstern den lilla karbaten här i hemmet!! Bara på några dagar har han blivit extremt busig, och han verkar så otroligt medveten om vad han gör...han är ju bara för go!! Fast emellanåt kan man bli lite less på honom..idag har jag fått stängt in honom här i vardagsrummet..men de är fortfarande sladdarna som är roligast, och att klättra..idag skulle han dra sig upp med hjälp av bordet, men vårt bord är så lätt, så istället rasade allt ner ifrån det..en halv trocaderoburk(den var kvar sen igår, jag har inte druckit den) i golvet bland annat...han har lyckats få till ett busansiktsuttryck också!! Vi promenerade hem till mamma på eftermiddagen, där fick han kuta runt i gåstolen...jisses vilken fart han får upp nu alltså...

Idag har han stått upp utan att hålla i sig också..typ 10 sekunder stod han, och det måste jag väl säga är grymt av en 8 månaders kille..=) sen kastade han sig framåt för att jag skulle ta emot honom..han älskar verkligen att busa...slänga han i luften, flyga flygplan, kittla..han tycker de är jätteskoj!! =)



Busminen!

Han blir nog en riktig liten busunge den här killen! =) Precis som småkillar ska vara.. (kommer jag få äta upp detta eller..haha=)


Imorgon ska vi på shoppingtur  med mormor..myys! På fredag är tanken att vi ska ta oss till Öppna tillsammans med Nova och hennes mamma..på lördag jobbar Simon på kvällen, och jag vet inte riktigt vad vi ska göra..alla ska visst ut på lördag..så jag och Noah får väl köra på en myskväll..=) Söndagen är tom på planer än..Simon jobbar då också..så det kan väl bli så att vi är lite släktsociala..haha..ovanligt eller inte!!

Åå måste tipsa er om något...Gör någon glad genom att skicka ett
Nallebud!! Snällaste Ellen hade skickat oss ett Nallebud, och jag blev såå glad när jag öppnade paketet och läste det lilla söta kortet!! Det behövs så lite för att man ska piggas upp! Så skicka ett Nallebud till någon ni tycker om eller till någon som behöver lite gädje! Tusen tack Ellen, vi blev jätteglada!!!


Kommentarer
Postat av: Ang1e

Hihi, din lilla kille verkar vara lika busig som min Evelina! Hon vägrar också vara bebis och tog sina första steg helt själv redan vid 9 månader, sprang omkring vid 10 månader och klättrar på allt! Stolar, soffan, spisen, trappen..You name it! Roligt, men ganska jobbigt att jaga :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback