Lördagsmorgon

Godmorgon på er!
Min morgon har sannerligen börjat gott!
Jag fick sovmorgon eftersom Simon var snäll och gick upp med Noah i morse..efter någon timme kommer mina älsklingspojkar in med frukost på sängen åt mig!! Lovley!! =)



Vet inte vad dagen kommer bjuda på..inga planer förrän till kvällen! Då ska jag hem till moster och kika melodifestival! Vinner (F)ugglas så vet jag inte vad jag tar mig till!

Igår var jag, Madde och kidsen i Gävle! Meningen var egentligen att vi skulle på Öppna, med båda våra små snorade så de kändes dumt att ta med dom dit och smitta ner andra..så istället blidde de Gävle, och en massa shopping!! Såklart åt Noah! =) Vi lyckades hitta 1 par svarta jeans, 1 par blå jeans, 3 mjukbrallor, Badshorts, Cheap Monday scarf..=), Mössa, och jordens finaste Hood!! Den var grym, och jag är kär i den! =) Tror väl att det var allt..haha..men hade presentkort på Lindex så de blev inte alltför dyrt..och dessutom var det 50kr rabatt på barnbyxor på KappAhl..Noah bär nämligen 86 på byxor nu..haha..lite stora, men de gör ju inte så mycket när det är stuprör!! =)



Nya mössan och nya tröjan!



Cool kille eller vad..=)



Snygga jeans..synd att de inte fanns till Simon..=)



Beach 2009 =)


 ♥ ♥ ♥

Sen vill jag avsluta med att officiellt gratulera Hanna & Erik som i september kommer att bli 3 (!!!) Vi är såå otroligt glada för er skull, och vi kan inte låta bli att ta åt oss litegrann av äran..hahah! =) Vi längtar tills ni kommer hit!

♥ ♥ ♥

Det är så roligt, för det är många nära vänner som har blivit eller kommer att bli föräldrar under året..=) Snacka om att det smittar av sig..haha!!

Kommentarer
Postat av: therese

Vilken liten cooling :)

Postat av: Liselotte

Åh vad härligt att det är att få reda på när andra nära & kära väntar barn :) Får rysningar då jag själv aldrig kommer att glömma den känslan! Lycka till allihopa! :)

2009-03-14 @ 19:53:14
URL: http://dreamawaywithme.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vilken liten modell!!! :-) Han kommer göra tjejerna tokig när han växer upp. kram på er! //Cissi

2009-03-15 @ 01:39:36
Postat av: Anonym

Vilken liten modell!! :-) Han kommer bli en riktigt tjejtjusare ;-) Kram på er //Cissi

2009-03-15 @ 01:40:30
Postat av: Madde

Han är så cool :)! Nu får Nova passa sig så ingen annan tar honom :).

2009-03-15 @ 21:07:43
Postat av: Sophy

Madde:

Jaa brudarna står på kö..det ringer mammor hela tiden som säger att deras döttrar vill gifta sig med honom...men Noah, han säger bara att han vill ha Nova! ;0) Så än så länge är hon säker;0)

2009-03-15 @ 22:05:02
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback