IKEA och Bandy

Noah och jag har tillbringat dagen tillsammans med mor och bror på IKEA! Mycket trevligt! Annars har det inte hänt så mycket..vi hade en mysmorgon och gick i pyjamas fram till halv ett..=) Sen våldgästade vi Malin, Anders och Carl en sväng och sen har det städats! Vi får nämligen finfrämmande från Umeå imorgon! =) Ska bli väldigt trevligt..som vi längtar!! Busa och mysa (?) litegrann med LisFisen..=) Vet inte hur mycket man får mysa med henne nuförtiden, men busa är nog inga problem..haha!!

Igår var jag och Simon på bandy!! Mamma kom och kidnappade Noah (jag tror hon hade lite abstinens eftersom hon inte haft honom på över en vecka när vi varit borta), så då passade vi på att dejta litegrann! Det blev kvartsfinalen mellan SAIK-Hammarby! Inte världens bästa match direkt, men dom vann ialla fall! Och vädret kunde inte ha varit bättre..så de var en trevlig kväll! =) Får väl hålla tummarna för att SAIK spöar Västerås i semin nu då bara!!

Nu ska jag hoppa i säng! Imorrn är det dags för föräldrarträff! Ska bli skojjigt! Sen ska det handlas litegrann och dammsugas och torkas golv!

Gonatt på er och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Tryggve o Ingmarie

Ja låt Saik vinna så länge det går men när dom möter MÄSTARNA från Edsbyn så får dom stryk

2009-03-05 @ 18:59:49
Postat av: Sandra

Hej :)

Ja de va faktiskt jättefina, typ lite spets-tyg utanpå.. ja som en vanlig bh egentligen eller vad man ska säga.

Vet du det fiffiga då? Den är utan byglar :) Fick förvarningen om mjölkstockningen av min kusin som fått höra det från annat håll :) Men tack för tipset ändå för det är väl inte kul med mjölkstockning har jag förstått. Tror H&M också fått in lite snygga amnings-bhar men de var inte de jag såg iaf inte vaderade. Så då har du nå nytt å shoppa nästa graviditet :)

Är det skönt att komma tillbaka lite till arbetslivet igen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback