Gangster Bebis!

Vår lilla söta snälla Noah verkar växa upp till en liten GangsterKid!! Han har lärt sig att ta sig framåt och hittills idag har han:

Jagat Nemo X antal gånger! Så nu har han fått sig en hörna bakom soffan, dit Noah inte når..ÄN!

Försökt klättra från soffan över till bordet

Blir arg så fort han inte får göra som han vill..eller klarar av att ta sig från soffan till bordet!

Sliter i mammas gardinger, jag flyttar honom och han "kryper" tillbaka direkt..så nu hänger gardinen några varv runt stången..

Högfärdshostar och flinar som en galning efteråt för att han tycker att han gjort någonting busigt..

Kryper fram och trycker på Recievern

Försöker resa sig upp mot soffan, och blir galen när han inte klarar det

Är som besatt av mammas dator!!

Detta är bara de han har gjort nu från 9-10.30...Ganster eller vad!! Det är nu de börjar, bara vänja sig..haha! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha va härligt ;)

Postat av: Therese

Haha, en till gangster.. =) Kul att jag skrev ett inlägg med typ samma rubrik 1 timme före!! =) haha.. Han skulle definitivt passa i de kläderna jag skrev om förut!!!

Du, jag snodde bilden på våra guldklimpar från dej!! Hoppas de va OK??

2009-03-11 @ 11:38:38
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback