Friday!

Det har vart dåligt med uppdaterande på sistone, men jag har haft fullt upp!
I lördags hamnade jag på inflyttnings/födelsedagsfest hos min bror..en mycket trevligt tillställning! På söndagen var jag lite sliten, men på eftermiddagen var det dags för kalas hemma hos bror, hela 23 år fyllde han! =)
Måndag, tisdag och onsdag har jag jobbat, och det blev inte så mycket mera gjort..
Igår åkte jag ner på stan och mötte upp Madde, Nova och 3 mammor och 3 bebisar till..riktigt barnvagnsrally var det på stan..=) Gick och strosade i affärer och hamnade sen på Aldos för fika! Jag, Madde och Nova åkte sen in till Valbo för att shoppa lite...Noah fick vara hemma med pappa och jag tänkte att jag skulle tokshoppa åt mig själv.. de enda jag hittade va en jacka..fast de va ju de jag va i störst behov av så de va ju bra..=) Det slutade med två tröjor till Noah också...och tidigare under dagen hade han även fått ett par vita jeans, och ett Didrikson regnställ! (Tack Maddis..=) Hade ju 30% rabatt kuponger på Lindex, så då måste man ju använda dom...haha..=)

Nu ska Noah snart få lite mat, och sen ska vi ta en långpromenad till Norrsätra och hälsa på pappa..han har ett långt hål, så då ska Noah få passa på och leka lite på tjocka mattan och bolla me lite bollar..=)

Ikväll ska Simon till Gävle på Pubrunda, och jag ska hemma till mamma och Mats, inget oväntat kanske, en tradition med fredagkvällarna hos mamma nu för tiden..=)! Tror att min mor ska bjussa på mat eftersom brorsan har fyllt år...annars blir de väl nåt gott hemlagat...I hope! Moster hamnar nog också där hemma!

Nu ska jag stoppa nåt i magen, så jag orkar en prommis äääända till Norrsätra!!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Hanna

härligt med en uppdatering! har undrat vad ni haft för er på sistone... =) vi får ta och pratas vid snart om den häringa resan norröver. Puss på er!

Postat av: Therese

Javisst är det skönt att faktiskt få göra någonting själv ibland, att bara få vara Therese eller Sofie för en lite liten stund liksom. Farligt lätt att glömma bort sigsjäl.

Är det de dära Didrikson regnstället med fleece-foder inuti?

Appropå korten. Tack! :) Vi är nöjda. Läste att det var dyrt uppe hos er att fotografera(?) Här är det så bra att det är gratis att fota om man vill sätta ut i lokaltidiningen men sen kostar ju korten, förstorningar, osv. men det är ju överkomligt. Sen innan dem är sju månader får man ett erbjudande på typ 300 kr.

2009-03-29 @ 18:25:22
URL: http://likie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback