Ett stort tack..


..till Thomas och Elin för att ni tog hand om Noah idag!!
Det var verkligen guld värt!



Lyckades vakna upp med magont iimorse, och dagen har spenderats springandes mellan soffa och toalett!! Tack och lov inga kräkor, men tillräckligt jobbigt ändå!
Simon har mått precis som mig, och vid tre-tiden kom min kära bror och hämtade vår underbara son!! Att inte ha energi till att orka ta hand om sitt eget barn är plågsamt, men tack och lov varade det bara i några timmar! Nu är vi skapligt fit for fight igen, men Simon blir ändå hemma imorrn ifall det är något som smittar!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova!


En längre uppdatering om vår semestertripp m.m. dyker upp...promise!! Likaså har jag blivit utmanad..de kommer också!! =)

Den som väntar på något gott....

Kommentarer
Postat av: Thyran

Deeet är bara roligt att vara barnvakt åt eran gullplutt!! :)

Hur är det med er idag, nå bättre? Kraam

2009-03-02 @ 09:11:33
Postat av: Ellen Stensrud

hoppas ni båda är bättre i dag. Var så trevligt när ni var hos oss! Saknar er. sitter i kö o snö kaos från sverige till oslo. Leser Hanna o Johans o din o Simons blogg. Trevligt om d inte var för att ni är sjuka. Krya på er o stor Kram från Ellen.!

2009-03-02 @ 10:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback