En ny deal

Jag har fått mig en ny deal!!
Simon kom med den igår!
Madde, vet du vad!!? OM jag håller mig från skräpmat, kakor, godis, chips osv...fram till dess att vi planerar åka till värmen, så kommer Simon betala min resa!!!!!! Nu ska jag städa bort allt godis, som faktiskt står mitt framför mig på rumsbordet..och sen äta frukost och ta en promenad!! Jag, Madde och kidsen ska till värmen, och magen ska väck!!!
Nu kör vi, Nu kör vi gärnet...;0)

Hejja Sophy!!
(måste ju peppa mig själv, den här dealen kan jag inte förlora)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det klarar du!!! Hejjar på dig jag å gör nog dig sällskap sen också efter förlossningen ;)

Postat av: Anonym

Vilkeeeeet lyyyyx;) Snäll den där simon!!

Det här måste du juuu bara klara! hihi Lyycka till. Kraaams

2009-03-18 @ 12:47:27
Postat av: thyran

De va jag som skrev nyss ;)

2009-03-18 @ 12:47:49
Postat av: Hanna

hm, jag ska göra allt jag kan för att du ska misslyckas när ni kommer hit! äta massa godis och annat smarrigt är ju det vi gör bäst ihop... sådet så! pussoch kram

Postat av: Anonym

Låter ju toppen! Klart du fixar det :-) pepp pepp Kram //Cissi

2009-03-18 @ 21:59:13
Postat av: Anonym

Det här måste du bara klara vi måste ju komma till värmen:) Du får ringa mig när du känner sug efter sötsaker så ska jag peppa dig att hålla dig borta från dem. Å du fuska inte idag när du har mys dag med din mamma :). De här grejjar du!! Puss

2009-03-19 @ 10:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback