En helg full av mat och målande!

Helgen har tillbringats...jaa gissa!! Hos mamma såklart! =) Jag & Noah åkte dit i fredagskväll och spenderade kvällen där med mamma, Mats och Moster Lotta..Vi åt Sushi och Kinamat (jag åt Kinamat=) och spanade Let´s dance..Hejja Magnus! =) Jag och Noah sov över där eftersom Simon var i Gävle på pubrunda!
På lördagmorgon fick jag lite sovmorgon när min snälla mor kom och tog Noah vid åtta-tiden..och jag sov vidare tills Simon ringde och väckte mig 9.40..mycket skönt! Vaknade dock upp med en liten förkylning och det sticker och killar i näsan hela tiden..trodde igår att det var feber på G också, men den verkar ha gett sig..hoppas!! Noah är inte heller helt kry, lillgubben! Efter en dag full med målning för mig och Simon så åkte vi hem till mamma och Mats igen och där åt vi Rostade grönsaker med fläskfilé...yammie!! Eftersom vårt hem ser ut som ett smärre kaos, stannade vi över där inatt, och jag och Simon är nu hemma och har målat en omgång till! Förhoppningsvis blir resultatet bra, så att ni kan få se bilder lite längre fram..=)

Nu ska det ätas litegrann och sen kanske bakas lite muffins, åt Simon, inte mig..=) Och har vi tur så kan vi måla en omgång till...annars åker vi hem till mamma och hämtar vår lillfis istället!!

I veckan ska det jobbas tis och tors, på Murgårdsskolan den här gången..spännande att se hur det fungerar där..
Och på torsdag eller fredag får vi finbesök av Hanna och Erik, och så lilla bebisen i magen..=) När dom åker hemåt, åker vi upp till Umeå och spenderar påsken där...så vi har massor att se framemot nu!! Sommaren börjar falla på plats också, och en kryssning med släkten är bokad i maj! Jag har hållit mig från godsaker och skräpmat hittills så än så länge ser de mycket lovande ut med min och Maddes utlandsresa också!! Mycket skoj framöver med andra ord...=)

Hoppas ni har haft en trevlig helg, de har jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback