Borta bra, men hemma bäst

Vi är hemma igen!! Vi har haft det toppen, med underbart resesällskap och två fantastiskt snälla barn!! Flygresorna har gått kanon och varken Noah eller Nova protesterade något på flyget!! Flyget hem var försenat och gick inte förrän 01.00 natten mot lördag..men de gick det också..jag och madde hade en varsin rad med 3 platser för oss själva..så Noah och Nova kunde ligga och sova på sätena!!
Annars så har vi mestadels legat vid poolen och badat eller så har vi ätit..=) Vi bodde på ett kanonfint 4-stjärnigt hotell i Agia Apostolii, Hotell Sirios Village för er som vill kolla...på Solresor!! Hur bra som helst! Nackdelen var att det var lite väl långt till stranden, och tack vara att jag en dag hade magkatarr och sedan blev grymt förkyld så tog vi oss bara till poolen!! Men vi klagar inte för det!!!
Barnen har trivts och dom har badat massor!! Två vildingar som älskar vatten!! Noah passade på att ta nåt steg i poolen också, men sen har det inte blivit mycket mer av det!!

Kort och gott så har vi haft de hur bra som helst och jag hoppas de blir fler tripper med våra härliga vänner!!!
Vi älskar er!! =)




Bilder bjuder jag på en annan dag, för kameran är hos Malin




Annars så är det sådär med mig..jag blev förkyld på Kreta och flygningen hem kanske inte var så bra och det har slutat med att jag har fått bihåleinflammation! Så idag har jag varit till läkaren och fått pencillin! Så både igår och idag har jag legat inomhus och försökt kurera mig!
I lördagskväll (samma dag som vi kom hem) grillade vi i mammas hus, tillsammans med moster och Niclas och bror och hans Köpingbesök samt lite fler av hans kompisar!! Tittade även på fotbollen mellan Sverige-Danmark, som dessvärre sög! De slutade med en spontanutgång på kvällen..på söndagen var jag rätt sliten med tanke på att jag inte sovit nåt natten innan, men vi åkte på Carls 1-års kalas! Grattis gogubben!!
Ja, de är väl de som har hänt!

Nu är det sängen som gäller!
Noah sover hos sin mormor inatt, hon har ju inte träffat honom på 2 veckor eftersom hon också varit utomlands, så var han där några timmar nu på kvällen och hon ville att han skulle sova där, och det får han självklart göra! Bra för mig att få sova ordentligt också, så jag blir pigg!!


 

Självklart måste jag tillägga att det är otroligt skönt att vara hemma hos Simon också!! Samtidigt tror jag att det är nyttigt att vara ifrån varandra lite då och då!! Att få sakna varandra litegrann!! Ett är säkert och det är att jag har den bästa älskling man kan ha!! Han unnade mig verkligen att åka iväg på den här resan, och det älskar jag honom så otroligt mycket för!! Du är de bästa för mig älskling!! Du och Noah är min Värld!! Jag är så lycklig!! Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ni verkar ha haft det härligt!! Vad fick ni ge för resan när ni bokade så pass sent??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback