Uppdatering utan dess like

Ja ni, gott folk!
Nu har jag uppdaterat för hela sommaren framöver..;0)
Kände att jag hade lite tid över (??) och har därför bloggat allt bloggmaterial jag har sparat på idag!! Det är bilder från Carls kalas, Antes student, fotosession på Noah, Furuvik-besöket, filmer från Kreta, filmer när han går m.m.

Jag hoppas att ni ORKAR titta på allt, de är väl värt tiden=)..och att ni har den trevlig stund medan ni tittar och läser! =)

Eftersom jag gjort allt detta för Er skull! =) (lite för min egen också då såklart, men de hör inte hit=) Så hoppas jag att ni är givmilda med kommentarer så jag får lön för mödan..;0)

Ha nu en riktigt
 TREVLIG MIDSOMMAR
för det ska vi i familjen Forslund/Persson ha!

Vi älskar er!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med så mycket inlägg...bra jobbat soppy!! :) Ha nu en trevlig midsommar! Kram o puss, lööve

Postat av: Mia

Har kollat på alla bilder och fimer! Man kan inte annat än le åt den lillemannen. Så himla skön!!! :)

2009-06-18 @ 16:38:37
URL: http://miasnya.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heja Sofie! nu har ud varit riktigt duktig! =) vi ses i sommar! Vi längtar!!!!!

Postat av: Ellen Stensrud

Nu väntar vi på att ni kommer till oss! Vi var på Askeviks bad och städade o fixa i stugan på söndag. Barnseng satt inn i lillstugan. Åxå bäddat till Simon o dej. Lite leksaker, picknick filt o annat finns för att ni ska ha det mysigt. Askeviks lagunen i Vänern har 23 grader nu. Restauranten är renoverad, o har båda ute o inne servering, jättegod meny o trevlig personal. Fina leder å promenera med Noah i kärra. Får ni bra väder på Askevik så vill ni nog snart tillbaks, där måste man bara trivast. O sen kommer ni till farfar o mej. JIPPI!!!! Kram på er. Bonusfarmor Ellen

2009-07-08 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback