Noah + Max Hamburgare = Sant =)

Ojoj, det har hänt så mycket sen sist så ja kommer inte ihåg allt! Har jag glömt nåt som har med just Dig att göra, ber jag om ursäkt..men jag uppskattade tiden..haha! =)

I fredags tog ialla fall min kusin studenten! Helt otroligt att han är så gammal! Men ut i Stadsparken gick han, med mössa och skylt...såå joo han tog allt studenten!! Dagen tillbringades med att fira honom, och vi fortsatte fira även när han åkt vidare på fest! Kvällen blev lång..och vi kom hem vid 01 nån gång..hem till mamma, såklart! =)
Lördagen var mest lugn..det regnade hela dagen så vi gjorde egentligen ingenting! Jag bakade paj, vi var fortfarande kvar hos mor, Simon jobbade på kvällen och Frejis var hemma hos mamma och sov över..likaså gjorde vi! På söndagen åkte vi hem tidigt..jag var nämligen i städtagen, och det händer minsann inte ofta! Vi tvättade och städade och sen åkte vi inte till Gävle för att kika på Jula och Biltema..vi mötte upp Frank där och sen blev det mat på Max. Noah fick sin allra första Max-hamburgare! eller sin allra första hamburgare över huvudtaget! Men utan något på och utan kryddor!! Han tyckte ialla fall att det var supersmarrigt och åt upp hela burgare MED bröd! =)
I måndags fick vi finbesök av en barndomskompis till Simon, som övernattade på sin väg från Ö-vik till Åmål..mycket trevligt! De blev en lugn kväll med tacogratäng och slapp i soffan!
Igår var jag sängliggandes..mådde först illa och blev akutyr..så jag åt mat och mådde bra sen...i med några godisbitar och sen var de kört..sååå ont i magen..kräktes till och med..och sen sov ja i 4 timmar..vaknade upp och mådde bra igen!! Grr blir galen på min jävla mage!! Alltid nåt strul! Inre stress kanske..vem vet!

Idag har vi ialla fall varit till Furuvik! Jag och Noah och en hel drös med mammor och barn..12 personer och 10barnvagnar var vi som gick in tillsammans..mot slutet var vi 7 mammor och 7 barn..=0) Mycket trevligt hade vi...tittade på djur, åt picknick, åt lite popcorn, spelade på chokladhjul m.m. Noah var in och klappade getterna och tyckte de var jätteroligt..han tog tag i hornen på getterna och slet i dom..stackars djur va dom får stå ut!! Vi hade ialla fall en kanondag, och ser framemot att göra om de i sommar..=)

I morgon har vi inga planer, och sen på fredag är de ju midsommarafton! Vi blir ute i sommarstugan i Årsunda tillsammans med släkten..vi kände inte för att lämna bort Noah på hans första midsommar..så vi firar som den familj vi är..=) En eller två drinkar ska väl slinka ner ialla fall....=) Så ska vi försöka ta oss till gammelgården och dansa runt midsommarstången också! OM det inte regnar!! Lite mystraditioner måste ju in i vår familj ju..och dit hör midsommardansande! =)

Nu kom Simon hem med en film som vi ska se!
Så ha de så fint!

Bilder kommer i ett annat inlägg..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback