Kryssning med Cinderella

För några helger sedan, rättare sagt den 23 maj var vi iväg på kryssning! Det var jag, Simon, Lotta(moster), Niclas, Mamma, Mats, Thomas, Magnus och våra vänner Malin och Anders!! Vi hade en grymt rolig kryssning med kanonväder!! Vi åt gott, drack gott, shoppade massa taxfree och dansade hela natten...eller ialla fall fram till 03.00..sen orkade jag inge mer...men Thomas och Magnus höll sig uppe hela natten och Malin och Anders var vakna bra länge dom också! =)

Jag låter dessa bilder tala för resan istället! =)



Måste vara ett av världens sämsta matställen!! Helt bedrövlig service och vilket jädra sunkhak!! Frågan är hur fasen VikingLine kan ha mage att stanna på nåt dyligt ställe!! Fy fasen!



Grabbarna Grus sätt att ladda upp på i "butten" Ett smart drag av dom med tanke på att dom var uppe hela natten..;0)



Lite uppladdning i hytten innan de var dags för buffé!



Mm gott i gott var de med buffé! Jag åt som en häst..=)



Grabbarna Grus! "Thomat och Magnut"



Lotta och Niclas (förra kryssningens Kittekatt*)



Årets Kittekatter* !! (läs:Kissekatter=) Fast dom höll ändå igång till 02.30, lite skillnad mot för förra kryssningen när kissekatten Niclas somnade 23.30!!!



Vid buffén trodde vi Alla att Simon skulle bli årets kissekatt! Han ledde ligan rejält, men efter några omgångar vatten så var han fit for fight igen, och höll igång fram till 04.00 på morgonen!



Jag och Magnus! Magnus var den som höll sig vaken allra längst..han fick inte mycket sömn ialla fall..;0)



Våra fina vänner som joinade vår "släktkryssning" =) Malin och Anders! Dom passar verkligen in i vår galna familj..=)



Efter mat och påfyllning av vätska var det dags för dansgolvet där det var ett grymt drag...=)



Denna bild är jag ju bara tvungen att visa er!! Vi står och dansar allihopa, när det plötsligt är någon som börjar ta min bror i skrevet..Bloggmaterial tänker jag och slänger upp kameran lite diskret..men inte ger hon sig..lägg märke till ringarna hon har på sin vänstra hand, hon är dessutom i 45 års åldern, minst!! Trots att vi alla står där och dansar med min bror så ålar hon och klänger på honom som jag vet inte vad!! Vi andra fick nog och drog bort min bror..nån måtta får det faktiskt vara..man kan inte ligga med vilket pack som helst...hahahoho!!! =) (sorry thompa, jag var bara sååå tvungen att lägga ut detta=)



Finingar =)



Ständut Blakk spelade på kryssningen..ena kille (på fotot) var såå grym på att spela fiol!! Vi dansade och sjöng järnet så länge dom spelade!




Efter en natt med liiite tömn var grabbarna grut trötta och tov tig igenom buttfärden hem till Tandviken!!

Detta var allt från "Thomat tämta kryttning någontin" ;0) (haha, hans eget ordval mitt i natten=)
Jag tror att vi alla hade en riktigt bra kryssning, och vi planerar redan för nästa! =) Få se om vi hinner få till någon på våra gratisbiljetter, annars blir de ialla fall en ny kryssning till våren..=)


* Kissekatt; den person som går och lägger sig först, som inte pallar med festandet får benämningen kissekatt! INGEN vill vara en kissekatt..=)

Kommentarer
Postat av: Malin

jag är ingen kissekatt, kissekatt, kiiiissekatt....Planera nu en ny kryssning Soffan... PUSS

Postat av: Cissi

Hahah! Kul med bilder :-)

2009-06-10 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback