Antes student!

Som jag skrivit tidigare, så tog min "lilla" kusin studenten den 12 juli!! Kameran dog tyvärr väldigt tidigt på dagen..tur kanske de var..=) Men jag hann få lite fina bilder på Studenten innan!!



Noah sitter och väntar på att Studenten ska komma! Han vet vad man vill ha när man tar studenten...Skumpa såklart! =)



Tycker det inte var längesen Studenten var såhär liten!! =) Sprang runt med en innebandyklubba i handen och skulle spela hela tiden! Jag var en grym målvakt på den tiden...hehe! =) Fast det blev mål varje gång han sköt..;0)



Nu är han helt plötsligt såhär stor och tar studenten!! Jisses...och jag som inte har åldras ett dugg...hur kommer det sig..=)



Den gula skulle vara till skumpa, och den blå till vatten..Varannan vatten ni vet! =) Meen långtsööökt för en student...Skumpa i den ena, rosé i den andra! Precis som det ska vara! =)

Stort GRATTIS Ante!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback