Saknar mina pojkar!

Sitter eller rättare sagt ligger och saknar mina pojkar!
Dom åkte hem till mor min tidigare idag
 så att jag skulle få ha de lungt och kurera mig lite..
Erbjöd sig så att sova över där, så jag får sova en hel natt!
Dom är verkligen GULD värda!
MEN..jag SAKNAR dom nåt fruktansvärt!
Vill bara krama och mysa med dom!
Men det får vänta tills jag blir frisk..
Funkar det, så gör jag ALLT för att dom ska klara sig undan detta!!

Noah har ialla fall inte haft någon feber idag och Simon och Noah har vart ute på en prommis så han har fått lite frisk luft! Jag ska ta och försöka få i mig lite ätbart, lika bra och passa på..av erfarenhet vet jag att det kan bli så att man inte ens kan svälja när man har halsfluss, så jag ska proppa i mig så länge jag kan..=)


♥•♥•♥
Simon och Noah!
Jag älskar er så!!
♥•♥•♥



Kommentarer
Postat av: Therese

Javisst ser den urmysig ut men Saga tyckte inte det var lika mysigt at ta på sig den eftersom den var hel och bara knäppning uptill och nertill. Jag ser att dem har fler likadana kläder men i pojk och flick-version som den han har med grötansiktet:) Så kul med kläder och presenter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback