Min middag

Efter att Noah har skrivit sitt inlägg, duktig som han är, är det dags för mig att skriva en sväng också! Men det här blir bara en kortis, jag tror ni har tillräckligt att kika på i föregående inlägget! ;0)

Tänkte bara uppdatera er med att bantningen går stabilt! Det har gått bra idag, och till lunch åt jag samma som jag åt igår kväll..dvs. blomkål med skinksås och fruktsallad! Till middag har jag ätit köttbullar och ungsrostade rotfrukter! Helt Ok! Första gången jag gjorde köttbullar..hehe!! Men dom blev gooda!! =) Rödbetor och palsternacka är kanske ingen hit, men potatisen och morötterna var smaskiga ialla fall! Sen går det faktiskt att göra goda såser utan grädde eller mjölk! Såsen till maten gjordes nämligen på vatten, lite philadelphia light och kalvfond! Smaskigt, men ganska tunn då med tanke på att den är gjord på vatten!! Men huvudsaken det smakar bra, och det gjorde de! =)




Och så, som ni ser nedan, har jag promenerat en timme idag! Good girl!


Kommentarer
Postat av: MALIN

Vad duktig du är!! Snart har alla kilon runnit bort ska du se!! Tack för berömmet, skönt att du tycker att det är underhållande med våra förvirrade dagar ;) Vi hörs säkert i eftermiddag!! PUSS

Postat av: Thyran

Heej!

Jaa ;p Men kul med lite kommentarer! :)

Jo jag har fått lgh, men ja de är ju de där med dubbla hyror.. Spar ju några kronor medans ja bor hemma så jag lär väl hålla ut:) Har ju bott hemma 1½ månad nu så de är halvlek nu ;p

Va Noah växer då.. tycker han börjar bli himla lik dig :) Hoppas allt är bra med er! Kramkram.

2009-01-15 @ 11:33:48
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Karro

Vad duktig du är!

2009-01-15 @ 19:50:55
URL: http://karolinaakerblom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback