Idag är det onsdag!

Tänkte visa i bilder vad vi har gjort idag!
 


På morgonen tycker jag om att mysa! Först går jag upp med pappa och myser lite med honom..sen när pappa går till jobbet lägger jag mig i sängen med mamma och myser lite med henne, så att hon vaknar någon gång!! Sen får jag mysa lite i morgonrocken i babysittern medan mamma fixar min frulle!!



Sen bidde de grötfrukost! Jag ÄLSKAR risgröt med äppel och mango smak, och på toppen ska det vara lite fruktpuré! Yammie yammie är det =)



Efter maten tycker mamma att magen ska vilas, så då får jag ligga och leka lite i babygymmet, men det tycker jag bara är mysigt och roligt! Jag kan ligga där lääänge och bara njuta!! Fast när maten har smält i magen, då är det äntligen dax för det bästa jag vet!! Gåstolen!!!! Räääääcer!!



Det är sååå roligt att springa omkring i den, och jag är jätteduktig..fort går det!! Det allra roligaste är att jaga Nemo, men det tycker inte han är så roligt..jag kan inte begripa varför!



Näee, vadå..jag är inge busig!



Jag älskar att bada också! Och plaska! Men mamma har lärt sig nu, så hon tar av sig byxorna när jag badar för att jag blöter ner henne annars! Men vet ni, idag tappade jag balansen så jag svalde massa vatten, men det var inte så farligt de heller..mamma var ganska snabb med att dra upp mig!



Såhär glad blir jag när jag får bada!!

  

Mamma knäpper MASSOR med bilder på mig, så det är väl bäst att visa upp dom då..=)





Efter badet fick jag mysa i morgonrocken igen! Det är ju så kallt precis när man kommer upp ur badet, så då är det skönt med en varm morgonrock!



Man blir trött av att bada, jag somnade som en stock!



Efter att jag fått sova en stund var jag piggelinis igen! Då busade jag lite med mina kompisar i sängen, och den fina lampan jag fick av Carl!



Man blir hungrig av att bada och busa, så här glad är jag efter en portion Slottspuré och lite hallonpuré!

Efter maten gick jag, mamma och Nemo ut på en promenad! Jag hade det sååå skönt..behövde bara ligga ner..myyys!! Mamma säger att hon behöver röra på fläsket, så har jag tur kommer jag få gå ut och åka vagn varje dag!! =)





Nemo hade också trevligt på promenaden! Herren på täppan!



Storsjön! De är fint där säger mamsen, själv såg jag inte så mycket från min plats i vagnen, men en annan gång kanske!

Näe nu får de banne mej räcka..de var nog tur att mamma inte knäppte nå mer kort idag, för då hade de här blivit milslångt!!

Vi ses hörrni!! Hoppas ni gillade att se bilder från min (halva) dag!

Dregel och kram!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi, härligt inlägg. Noah ser verkligen go ut!

Postat av: Hanna

oj va söt du är noah! Vi saknar dig! Snygg pyjamas såg jag att du hade oxå. Mysig dag, det är bra att du drar upp mamma så att hon inte sover bort hela dagen, men nu verkar hon ju ha ändrat på det själv oxå. =)

Puss på dig noah!

Postat av: Therese

Kul att få följa er en hel dag... Ni verkar ha fullt upp.. =) Va han växer grabben, härligt!!

Vad han är söt, jag tycker att han liknar min gamla "barndomscrush"(Läs Simon, men säg inget.. =)) en aning..



Jo, alltså, babysim är verkligen mysigt tycker vi, och Alva älskar dej ju!! Noah verkar ju oxå gilla å bada, så de skulle säkert inte va några problem att få honom att gilla det heller...



Jo, hennes ögon har fått endel kommentarer ja, jag själv skulle döda för dem..=) Det värsta är att hon redan nu vet hin hon ska använda dem för att få en på fall... hur ska detta gå??



Duktig du är som håller din diet så bra... va e de för nått du följer?? För de verkar som att du kör efter nått speciellt??



Kram kram

2009-01-15 @ 21:18:10
URL: http://pyretsparon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback